Gå til innhold

Gjesp...fortsatt trøtt - noen fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, nå er jeg i min uke 21 og er fortsatt veldig trøtt utover dagen..

Jeg jobber 80% og er på vei med 3 mann. Har to barn på 7 og 10 år som er veldig omsorgsfulle mot mamman sin:)

Fortsatt veldig trøtt, er dere??

Lurer på om det er en kombinasjon med vårlufta gitt:) Venter liksom på det store energikikket nå.

Ellers trodde jordmor på ultralyden at det var ei jente denne gangen, så det blir spennende med 3D i slutten av mai:) Vi har en av hver fra før:)

:) dette ble en liten oppdatering også dette...

Har termin 20. august - men ble flyttet til 23. august og skal føde på Ahus:)

Lykket il videre alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måten. Er dødstrøtt dette svangerskapet. Legger meg stort sett i ni-tiden om jeg ikke får et par timer på puten i løpet av dagen.

Jeg er 60% sykemeldt pga bekkenløsning - og det er deilig å være hjemme i halv ett-tiden...ligger og sløver eller sover på sofaen (eller er her inne) frem til Tobias på 2 år og 3 mnd skal hentes i bhg...så fra da av er det full rulle...har en samboer som jobber mye.

Jeg har vært sånn siden uke fem...men da hadde jeg også ekstrem savngerskapskvalme, så ikke rart jeg var trett da.

Skrevet

ja jeg sliter me at jeg er fryktelig trøtt..får ikke sove noe særlig på natten heller,blir gal snart.. er jo hjemme me lillemann på 21 mnd oxo så her er d full rulle fram til leggetid kl.20.30. sambo jobber på sjøen oxo så han er hjemme annenvær mnd.. så kan bli noen lange dager noen dager ja:( men håper d blir bedre ettervert. er i min 27 uke jeg nå...

Skrevet

Huff forstaar godt dere er troette dere som i tillegg har et barn og passe paa.. Jeg er myyye troett.. Har sykemld saa har jo nok av tid til aa slappe av.. Men er troett heeele veien nesten.. Og ikke har jeg noe barn enda heller :)

Rare greiene.. hehe.. pleier aa sovne et par timer paa sofaen.. og legger meg kansje litt sent... men sover maaaaange timer.. Ikke tidlig opp nei.. og det trenger ikke gaa mange timer etter jeg har staatt opp, foer jeg gaar aa gjesper igjen.. Huffa meg....

Litt slitsomt aa vaere saa troett aa lat hele veien.. Er liksom toemt for energi.... Er hallveis paa fredag.. saa har en goood stund igjen ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...