Gå til innhold

Sitter her og trykker nedpå sjokolade....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har vært så lite liv i magen i dag...ble litt bekymret jeg. Pleier å være endel småromstreing på formiddagene...men i dag har det vært helt stille. Prøvde å dytte i magen mens jeg satt på jobb, men ingenting. Ekkelt...så nå har jeg kommet meg hjem og tatt noen svære tygg av en melkesjokolade og et kaldt glass med saft....og kjenner heldigvis at det begynner å boble litt der inne:o) Huff - er ikke bare-bare med en så rolig baby heller...Tobias var veldig aktiv i magen, mens hun her er nesten for rolig...kjenner stort sett bare boblinger og småbevegelser, sjelden skikkelige spark.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ja - man får så mange bekymringer altså..

Kjenner heldigvis liv i tide og utide, men er aldri moro når man merker det har gått lenge

fikk forresten lyst på sjokolade nå ja... dårlig gjort :)

Skrevet

min oxo har vert ekstremt roli no i flere dager så jeg begynner å bli virkelig bekymret.. han er som regel turbo hele dagen,men no i d siste veldig stille..har prøvd me sjokolade,kald drikke osv men lite som fungerer..kjenner så vidt noen smådunk av å til,å han sparker kraftig til vanlig... men håper d er bare en rolig periode han har:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...