Gjest Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Alle spør om vi har tenkt på navn og jeg svarer nei jeg siden vi ikke har diskutert det så veldig, men da føler jeg at vi er helt rare... ;-) Poenget er bare at jeg for min del har veldig lyst å ha navnet noenlunde klart, i hvertfall en 2-3 alternativer, men min mann har før ment det har vært for tidelig å diskutere navn og nå som det nærmer seg gidder jeg faktisk ikke å mase. Føler jeg har tatt ansvar for alt rundt babyene på alle sammen nå, sørget for å finne vogn, bilstol, kjøpe inn klær, kluter, tinge frem en navnediskusjon (sist ble ungen 6-7 uker før vi ednelig landet på et navn) osv, nå orker jeg ikke mer rett og slett. Jeg skal ikke nevne navn engang har jeg funnet ut, nå er det opp til ham og jeg er veldig spent på når han kommer på at vi kanskje burde diskutere dette igjen...!
Nenya^juni2010 Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Vi har ikke noen alternativ her nei... Kommer rett og slett ikke på noe vi begge liker godt nok! Må vel begynne å raske på snart, få ned 1-2 alternativer iallefall:)
~~¤April baby¤~~ Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Vi har ikke navn,noen forslag er det jo. Men INGEN vi er enige i. :/ Nå har vi lagt navnediskusjonen på hylla,dette går ikke,vi får vente til han kommer,og ta det i fra der. Er i min 38 uke nå.
flashdancepants Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Huff, nei... Men vi har diskutert det nok, da. Min kjære er overbevist om at navnet vil åpenbare seg når vi ser henne, men jeg vet ikke, jeg. Har iallfall to navn vi er mer eller mindre enige om som det nok blir om vi ikke "ser" navnet hennes når hun kommer. Det sliter litt på en kontrollfrik dette her, hehe.
Mamma til to tette Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Vi har heller ikke navn klart. Jeg har notert meg navn gjennom hele graviditeten og i går hadde vi en liten runde på dem. Dvs at han fikk legge ned veto på de som var helt uaktuelle ,-) Vi endte opp med en liste på 4 guttenavn og 8 jentenavn. Uansett så ville jeg ikke bestemt meg for navn før jeg har sett baby, selv om jeg visste kjønnet. Navnet må jo passe til personen. Samtidig kan jeg tenke meg at det blir rimelig hektisk like etter fødsel med ny hverdag, amming, våkenetter, besøk + at han går inn i sin mest hektiske tid på jobb med masse overtid og kveldsjobbing. Så føler meg litt bedre ved at vi i det hele tatt har noen felles navn på blokken.
2blånisser Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Vi har ikke bestemt oss. Men vi har 7 alternativer. Og tror og håper vi blir enige når babyen kommer ut. Vil ikke bestemme ett navn nå, vil se han først. Men det kan jo hende vi korter ned litt på listen før han kommer.
Seriøst Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Vi har ikke bestemt navn enda, begynner å få litt små panikk jeg, selv om det er 8 uker igjen... Med forige var det så enkelt for da var navnet klart lenge i forveien, fordi det var mannen min som bestemte. (jeg hadde et jentenavn, han et guttenavn, så slapp vi å krangle) Men nå er det jeg som "bestemmer", men vil at mannen skal være enig. Og så langt er han enig i de forslagene jeg har kommet med, men jeg er så fryktelig usikker selv. Hadde det vert en jente i magen min hadde navnet vert klart, men det er det ikke! ;-) Satser på at det ordner seg etterhvert.....
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Blir det jente så har jeg navn, men det er ikke sikkert det blir det når vi ser babyen. Det er noe med det at når mann ser barnet så kommer det liksom av seg selv som regel, men ikke alltid:)
plutseligbolle Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Vi har jentenavn, har kalt henne det siden ultralyden. men hvis de har sett feil og det er er gutt....da sliter vi litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå