Gjest anouschka with Love Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Det blir en liten prinsesse!! Føler meg som verdens lykkeligste mamma til snart to barn! :-)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Gratulerer!! Var sikkert en helt herlig følelse å se den lille... (Gleder meg til etter påske, da er det min tur..) Hvor langt er du? Begynte på min 17.uke idag..
Gjest anouschka with Love Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Hei Happydays! Jeg er 18 uker så jordmor, men i følge Majorstua klinikken er jeg 19 u så det ble litt forskjellig termin. Men ifølge mens termin som er 100 % iom at jeg vet unnfangelsen (hadde ikke sex uka før eller etter) så er termin 29 august. Vi så ikke kjønn på Majorstua på 3D for da lå hun så rart, men nå så trodde jordmor ganske sikkert det var en liten jente! Ååååå snart din tur ja! Kan skjønne du gleder deg! Vil du se kjønn så anbefales det å innta noe sukkerholdig ca. 30 min før. Gjorde det jeg, og jammen var det livat ;-)
*RutIetutt* Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Gratulerer med prinsessen i magen:o) Hva har du fra før da? Og hvor gammel er h*n? Jeg har selv en gutt på 2 år og 3 mnd og venter ei jente i slutten av juli:o) Blir spennede å bli bli tobarnsmor - og jentemamma:o)
Gjest anouschka with Love Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Hei RutIetutt! Takk, takk! Fra før har jeg en gutt på snart 10 år. Et lite hopp her ja :-) Så spennende at du også får en av hver! :-) Og en toåring fra før, morsomt! Ja, synes det er helt topp selv å bli jentemamma! Hadde ingen ønsker om kjønn men må si det var spesielt å få vite at det blir en prinsesse. Er fornøyd jeg! :-) Jeg er ca. 1 mnd etter deg. Fikk du vite kjønn på ultralyden i uke 18?
*RutIetutt* Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Ja - var på ul i uke 17+6 og så egentlig ganske så tydelig at det er ei jente der inne:o) Husker jo godt fra da vi var på ul med Tobias...og det så helt annerledes ut, he he. Jm viste oss kjønnsleppene fra flere vinkler, og så skrevde lillesnuppa skikkelig med bena også - he he - hun ville vel vise seg frem;o) Jeg tenkte hele tiden at vi kom til å få en gutt til - og at det hadde vært veldig kjekt med to gutter såpass tett...men da jeg ble gravid igjen fikk jeg ikke den gutte-følelsen jeg hadde med Tobias...og syns det er veldig stas å skulle få en prinsesse denne gangen. Skal til ekstra ul i uke 29 pga morkaken, så skal spørre om jm fremdeles er like sikker på at det ei jente der inne...SÅ skal jeg begynne å kjøpe rosa;o)
leoinne Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Jeg er misunnelig på deg... er selv i 15. uke... og skal på ultralyd den 30. denne måneden... det blir veldig bra... jeg gleder meg slik... dette er min første, men jeg var med min søster da hun var på ultaralyd... og det var veldig spesielt... ble liksom mer sant for min del den gang... håper det blir slik for min kjære også denne gangen... Jeg tror også på at vi får ei lita prinsesse... har hatt den følelsen hele tiden, men vi får se... kjære min vil finne ut for sikkert, men jeg vet jo... kunne ikke tenke guttenavn da vi snakket om det sist... Odin liksom.. nei ikke denne gangen...
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 jeg var og på ultralyd idag... ble satt tilbake 5 UKER! kjedelig. er bare 13 uker nå... for tidlig å se kjønn. ¨Må inn igjen senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå