2 prinsesse +? Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 har termin 13.06.07 og har så lyst til å hente frem ting fra loft og kjeller,men har sagt til meg selv jeg må vente til ihvertfall 1 mai. andre som har termin da som er begynt eller ihvertfall har det som meg.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 hehe niks skjønner ikke problemet :-) barne rommet her står klart...*glise* klarte ikke å vente, er så kos å sitte i gyngestolen der inne ved barne sengen og UL bildet. og kjenne småen sparke i magen.
Gjest Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Jeg hentet ned og fant frem de posene med klær jeg har i str 56 og 62, men har ikke pakket det ut g gått igjennom det sånn nøye, bare kikket igjennom hva jeg hadde slik at jeg kunne se om vi trengte noe nytt og evt hva. Håper å få hentet sengen etter påske engang (har lånt den vekk), ellers så kommer jeg ikke til å gjøre noe klart før det bare er en 3-4 uker igjen. Altså montere sammen sengen, vaske klærene osv.
Bebbies i magen Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Jeg har termin 2 juni og jeg har tatt frem alt jeg har. Men har ikke lagt alt der det skal ligge da. Hvis du syntes at du skal gjøre det så syntes jeg at du skal gjøre det. Det er ingen andre enn deg selv som kjenner kroppen din og hvordan du tenker og føler. For min del så er det mye pga formen jeg er i, den blir iallfall ikke bedre. Men det har også noe med at jeg vil prøve å forberede meg litt til vi faktisk får en baby i hus. Det er noe spesielt med å sette opp sengen og vite at der skal det ligge en liten baby. Når det gjelder klær og sånn, så har jeg vasket det. For jeg har nok klær å vaske fra før om jeg også må vaske 10 maskiner babyklær bare noen dager før termin. Da kommer jeg til å være utslitt. Nei jeg vil bruke lang tid og kose meg med forberedelsene. Vi har jo alle kommet så langt nå at alt kan jo egentlig skje, selv om vi får håpe og tro at babyene ligger i magen i noen uker til :-)
Gjest Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 hehe.. jeg har sortert og vasket klær fra forrige gull. kjøpt ny kommode som jeg har fylt opp med pittesmå klær. det er så koselig!! har termin 21. juni.. klarte ikke vente lengre.
_Mita_<3 Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Har termn akkurat en mnd førd deg... her er ALT ny handla å satt opp.. hihi.. klarte ikke å vente.. hehe.. senga står klar, vogn stellebord og alt jeg trenger er klart:) nytt klesskap med klær å:)hehe hvorfor vente? bare kjøre på det..hihi
Gjest Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Jeg har ikke noenting klart jeg... Og jeg har termin 8.juni.. eller dvs jeg har jo en del ting klart. Dette har jeg klart : - klær i alt fra strl 50-62 (vanskelig å finn klær når man ikke vet kjønn) - barnevogna står klar - reisesenga står i skapet - madrassen til senga står i skapet - senga skal hentes hos søskenbarnet mitt over påske (arvegods) - Har en del flasker stående (kjøpt litt etterhvert) - hentedressen til baby er klar - listen over ting til sykehusbagen er skrevet Dette har jeg ikke gjort enda: (føy på om det er noe jeg glemmer. tips til andre også...) - ikke vasket klær, sengetøy - ikke kjøpt stellekommode til 2.etg(har ikke plass på badet, skal ha stellematte og badebalje) - ikke kjøpt bilstol - må bytte bil - ikke begynt på barnerommet enda - mangler uro, sengekant - mangler babycall - mangler bæresele - mangler badebalje - mangler stelleutstyr, badetermometer, termometer til baby Tror det er godt jeg har igjen 66 dager jeg. Heheh. Men det meste av dette kommer på plass i april, bilen kommer i mai sammen med barnesete (får barnesetet vi vil ha når vi kjøper bilen pga tidligere avtale med selger.. hihihi)
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 har termin 25 juni å har nesten alt klart klærne ligger i skapet ferdig vasket vogna er klar, seng og stellebord også)
Gjest Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Hum.. Jeg er litt treg jeg tror jeg ... :s Men jeg går jo hjemme hele dagen og har surra med våropprydding i dag, så har jeg tatt litt hver dag... Lettere å begynne med noe når kontoret er ferdig, verktøyet er ryddet vekk og støvet har lagt seg.. Tror jeg skal begynne å vaske dynene til knøttet og sengetøyet rett over påske.. er jo snart bare 2 mnder igjen til terminen...
VinterSol+2 Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 jeg har endelig begynt jeg.. for har lissom ikke ant hvilken ende å begynne i, eller hva som må gjøres.. men nå har jeg vasket en maskin babytøy, og har en igjen.. kjøpt inn dyne, pute, sengetøy, madrass og seng.. så låner vi bilstol og vogn fra noen fettere av gullet.. har kjøpt termometer, og febertermometer.. og noen vaskekluter og sånn.. men som sagt, får ta de tlitt etterhvert. vi kommer jo til å bo litt her og der sånn i starten også, for skal føde i et annet fylke(forhåpentligvis) enn der vi bor..
amilde 11.06 Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 Jeg har det akkurat som deg. Kunne godt tenkt meg å montere senga og re opp i den allerede nå. Men babyen skal ligge på vårt rom og der er det ikke så veldig stor plass så jeg må nok belage meg på å vente. Har så smått begynt å finne fram klær, så koselig å se på de pittesmå bodyene.
Luans mamma Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Oi, her var folk tidlig ute! Jeg har termin 23.juni og dette har jeg klart: Barnevogn, bilstol, et par sett klær i str 56, noe i str 62, sokker og luer, babytepper/helseteppe, et sett sengetøy, et par leker og det som var i apotekets babypakke.... Seng skal mine foreldre spandere på oss. Mangler jo fremdeles massevis av utstyr, men har jo noen måneder igjen da. Det klør veldig i fingrene etter å sette i gang med barnerom, men må nok bare være tålmodig. Vi har akkurat begynt å lage helt nytt bad, slik at det i alle fall er ferdig til babyen kommer. ( Har 2 knøttsmå, gamle bad i dette huset). Deretter skal vi flytte ut ytterveggen på det fremtidige barnerommet. Er nemlig en liten balkong på utsiden av rommet, som vi aldri bruker, så da kan vi like godt utvide barnerommet litt. Så det sier seg jo selv at vi ikke kan begynne å tapetsere/male barnerommet før dette er gjort. Æsj! Er ikke sikkert vi klarer å bli ferdig til babyen kommer, men nå skal jo han sove inne på soverommet vårt den første tiden. Får bare krysse fingrene for at han holder seg inne i magen frem til termin!
Gjest Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Hehe.. Ja, jeg har ikke en gang barnerom klart jeg heller.. Hehehe.. Men men.. Sånn er det når man driver og bygger om og pusser opp hele huset I påsken skal mye gjøres, og elektrikkeren kommer en uke etter påske, så da skal pc`n til gubben endelig flyttes oppå slik at jeg får tilbake kjøkkenbordet. (har barløsning på kjøkkenet) Vondt å sitte på barkrakkene nå :s
Gjest Skrevet 3. april 2007 #14 Skrevet 3. april 2007 Hehe. Jeg hentet fram tøyet fra forige datter, etter UL når fikk vite at en jente til på tur? (rødme) Gikk igjennom å så va som var brukbart og ikke, og vasket alt! Så var jeg ferdig med det! Liker å være tidlig ute med alt jeg! hihi Nå har jeg gått 4 dager over min termin og har 6 dager til UL termin. Håper noe sjer snart! Er så sliten! Lykke til med din graviditet!
Aprilbebis i magen <3 Skrevet 3. april 2007 #15 Skrevet 3. april 2007 Jeg har termin 13.juni,og det er første hos oss,så har ikke noe fra før,må ha alt nytt,har ikke handlet noe selv enda. Har noen venninner som tar helt av å handler i eninga,,,de har også hatt babyshower for meg,det var kjempe koselig,de hadde pyntet med ballonger og bannnere og shoppet masse babytøy,, Så den dagen fikk jeg både bleiebøtte,ammepute,reiseseng og massevis av tøy =) Svigers skal handle vogna og mamma og de senga,så har sluppet veldig billig unna til nå =) Men har ikke ryddet til på rommet enda,tenkte å vente til begynnelsen av mai med det..
2 prinsesse +? Skrevet 3. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. april 2007 æ ser jo det att æ godt kan begynne,har 8 esker baby tøy å gå gjennom fra forige lille prinsesse. tenkte æ sku få vaska rundt før terminen også. etter påske e det slutt på ventinga. det eneste vi har kjøpt nytt er vegghengt stellebord (les pitte pitte lite bad) det står da i esken i stua å iritere vettet av meg. litt kjipt att vi har alt vi trenger fra forige snuppe så æ ikke får gå berserk i butikker,har forelsket meg i en simo kombi vogn,men har 2 vogner så det bi ikke aktuelt med ny. åååå æ glede mæ til å ta frem alt . god påske til alle sammen,æ ska gå til hytta på ski med bekken løsning,lykke til til mæ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå