Gå til innhold

Når mannen nesten ikke har lyst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg har mer og mer lyst...Slik har utviklingen vår vært det siste året. Har et barn på to år, jeg er 28, han 30. Nå har min overskudd kommet tilbake for fullt etter det første året med søvnløse netter...Min mann jobber mye, trener lite og ser desverre heller ikke verdien i det siste...(jeg har nok mast mye på han der). Jeg jobber passelig, trener ofte og får mer energi av dette. Vi er glade i hverandre, og respekterer hverandre. Men den intime biten er blitt stress, i allefall for meg som føler at jeg ikke blir tilfredstilt. Min mann har ved et par anledninger også sviktet mitt i akten, noe som ikke gjør ting bedre. Jeg ønsker ikke urimelig mye, men i det minste en gang i uken....nå har det desverre vært mindre enn det i en lang periode (siden etter jul), og det går på humøret løst. Jeg kjenner jeg ser på menn ute på en annen måte, og det liker jeg jo ikke. Men skjønner nå - at man til slutt kan bikke over å være utro, nettopp fordi det ikke finnes sex hjemme. Det er på de nåværende tidspunkt ikke aktuelt for meg - men, noe må skje.

Hvordan skal jeg gå frem her. Vi har diskutert dette, men føler min mann trekker seg litt unnda. Han har det fint som det er. Tror kanskje han ikke føler seg helt vel med seg selv, har lagt på seg litt osv. og at det er litt av grunnen. Men, da må han jo ta tak i dette...Gi meg noen råd...Vi gjerne ha tilbake sexlivet med mannen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere har mulighet, kan dere trene sammen. Da slår dere to fluer i en smekk - sosialt samvær og han får i tillegg aktivisert seg - hvis du mener dette er grunnen.

Han bør jo også kunne se at utroskap kan være en fare her, når han ikke tilfredsstiller deg.

Hjelper det heller ikke at dere tar dere god tid, ligger og slapper av sammen, etc.?

Skrevet

Vi har det også på den måten, eller her har det alltid vært jeg som har hatt mest lyst da... Vi har sex kanskje 1 gang i mnd, noe som absolutt ikke er nok for meg. Jeg mener at sex er en av de viktigste tingene i et forhold - en av de tingene som gjør at man er kjærester og ikke bare gode venner. Det hadde vært noe annet dersom han hadde vært syk eller noe...

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg heller, vi har det liksom bra, men jeg er ikke fornøyd!

Skrevet

Kjære HI - vent litt pliiis!

Dette kunne vært skrevet av meg for 2 år siden, men alt ordnet seg. Vi er begge to romantiske og forelsket, likevel hadde vi et ganske døllt sexliv de første årene. Det handlet om at jeg ikke følte at han begjærte meg nok, og at jeg ville ha sex oftere enn han.

han gav meg masse oppmerksomhet og kjærlige ord, men i senga var det meg som var pushy. Fikk det for meg at i mitt "ideal-forhold" skulle vi hatt sex hver dag, eller hvertfall det "gjennomsnittlige 2-ganger-i-uka"

...lang historie kort:

Han trengte rett og slett så lang tid på å bli trygg seksuelt. Selv om han er superkjekk, hadde han ingen erfaring og var (etter min tolkning:) redd for å komme til kort. Noe jeg forsterket ved å uttrykke min misnøye forsiktig.

Så rådet er: gi det TID! Prøv å få han til å snakke om barndommen og eventuelle seksuelle erfaringer (UTEN å mase).Plutselig er det han som tar initiativet, når du VIRKELIG har fått han til å tro at det ikke er så farlig.

Skrevet

Et lite men greit råd:

Ikke tell antall ganger i uka, men antall ganger i måneden. Husk at alle tror at andre har mere sex enn man har sjøl.

Og ps: Det er lov å bruke vibrator. Trenger jo kanskje ikke utbasunere det for han, men det er mye bedre enn å være utro.

Skrevet

Har du tenkt på at det kanskje er han som allerede er utro? kanskje han er forelsket i en annen, og får tilfredsstilt seg der??? Tenkte på en venninne av meg, som for tiden er "kjærester" med en gift mann m små barn... Han står opp to timer tidligere enn før for å kunne være sammen med henne hver morgen før jobb, og kommer senere hjem fordi han er sammen med henne hver dag etter jobb også. De er så forelsket i hverandre at de nesten ikke klarer annet enn å ha sex hele tiden (hver dag), så jeg kan jo tenke meg at han har problemer med å ha både lyst og overskudd til å tilfredsstille kona i tillegg.....

Skrevet

tror hun kan slappe helt av med det at mannen er utro. Hun sier jo at han har lagt på seg osv. hadde han vær forelsket i en annen (nyforelsket med andre ord) hadde han nok brydd seg mer om utseendet sitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...