adie Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 hva her dere bestemt dere for at den lille skal hete?? vår skal hete benjamin
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 hos oss blir det Mira eller Leander.
2 prinsesse +? Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 vi har bestemt oss for Ingrid Amy (ingrid etter oldemor og amy etter momor)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Emilie Helene (blir bare Emilie som blir å bli brukt i hverdagen) Emilie er et gammelt slektsnavn i mammas familie (adoptivfamilie:) Helene etter mammas biologiske mor:)
besti76 Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 hei hei vår skal hete Troy eller Troy Leander . Får ikke bestemt oss for om han skal ha ett eller to navn . Syns Leander er fint navn nr 2 ,men det begynner å bli mange som heter det. Troy har samboeren bestemt , var ikke noe tvil der i gården når vi fikk se at det var en gutt . Litt over 7 uker igjen nå . Håper virkelig ikke at jeg går over termin
_Mita_<3 Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 Ole Sebastian:) Men kommer til å kun bruke Sebastian.. håper jeg da.. ellers har jeg to gutter her hjemme som heter ole.. hehehe... men valgte å ha med Ole siden det har gått i generasjoner hos pappan:)
EvyHO Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Frida! Har fra før Ronja og Sunniva... vanskelig å komme på et tredje jentenavn som til og med skal passe sammen med de to forrige... Syntest vi klarte det ganske bra!!! :-D
2 barnsmor 81 Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Anton Leander....men trodde leander var veldig uvanlig jeg, men ser her at mange vurderer det.
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 3. april 2007 #14 Skrevet 3. april 2007 Aurora, usikker på om vi skal ha med Eline som mellomnavn, har fra før ei jente som heter Ronja Marie, og syns det var vanskelig å finne noe som passet.. Aurora Eline og Ronja Marie blir det på jentene våre da. Blir bare Ronja og Aurora i det daglige da..
plutseligbolle Skrevet 3. april 2007 #18 Skrevet 3. april 2007 Åshild Josefine! Hvis det virkelig er en jente da. Oppkalling etter mamma som døde for 12 år siden.
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 3. april 2007 #20 Skrevet 3. april 2007 Milly Louise hviss det blir jente
VinterSol+2 Skrevet 3. april 2007 #21 Skrevet 3. april 2007 Aurora. Ble overrasket når vi plutselig så at det var ett av topp-navnene! Men men, det er det navnet vi liker, så da.. (selvom jeg liker Torunn og Maren også, men ikke mannen min) Dersom jenta mot all formodning viser seg å være en gutt, blir det Brynjar.
mammaen til Tara + ?????? Skrevet 3. april 2007 #25 Skrevet 3. april 2007 Tara her hvis resten av familien slutter å blande seg inn fra begges side....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå