Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva her dere bestemt dere for at den lille skal hete?? vår skal hete benjamin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos oss blir det Mira eller Leander.

Skrevet

vi har bestemt oss for Ingrid Amy (ingrid etter oldemor og amy etter momor)

Skrevet

Her kommer det en Sebastian :o)

Skrevet

signe alexsandre eller henrik.

Skrevet

Emilie Helene

(blir bare Emilie som blir å bli brukt i hverdagen)

Emilie er et gammelt slektsnavn i mammas familie (adoptivfamilie:)

Helene etter mammas biologiske mor:)

Skrevet

hei hei

vår skal hete Troy eller Troy Leander . Får ikke bestemt oss for om han skal ha ett eller to navn . Syns Leander er fint navn nr 2 ,men det begynner å bli mange som heter det. Troy har samboeren bestemt , var ikke noe tvil der i gården når vi fikk se at det var en gutt . Litt over 7 uker igjen nå . Håper virkelig ikke at jeg går over termin ;)

Skrevet

Ole Sebastian:) Men kommer til å kun bruke Sebastian.. håper jeg da.. ellers har jeg to gutter her hjemme som heter ole.. hehehe...:) men valgte å ha med Ole siden det har gått i generasjoner hos pappan:)

Skrevet

Frida! Har fra før Ronja og Sunniva... vanskelig å komme på et tredje jentenavn som til og med skal passe sammen med de to forrige... Syntest vi klarte det ganske bra!!! :-D

Skrevet

Anton Leander....men trodde leander var veldig uvanlig jeg, men ser her at mange vurderer det.

Skrevet

Aurora, usikker på om vi skal ha med Eline som mellomnavn, har fra før ei jente som heter Ronja Marie, og syns det var vanskelig å finne noe som passet..

Aurora Eline og Ronja Marie blir det på jentene våre da. Blir bare Ronja og Aurora i det daglige da..

Skrevet

isak her

Skrevet

Åshild Josefine! Hvis det virkelig er en jente da. Oppkalling etter mamma som døde for 12 år siden.

Skrevet

her blir det Eline:)

Skrevet

Milly Louise hviss det blir jente

Skrevet

Aurora.

Ble overrasket når vi plutselig så at det var ett av topp-navnene! Men men, det er det navnet vi liker, så da..

(selvom jeg liker Torunn og Maren også, men ikke mannen min)

Dersom jenta mot all formodning viser seg å være en gutt, blir det Brynjar.

Skrevet

Her blir det en liten Lucas=D

Skrevet

Emilie her

Skrevet

Tara her hvis resten av familien slutter å blande seg inn ;) fra begges side....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...