mille80 Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Vært hos legen i dag og fått bekreftet at jeg høyst sannsynlig har svangerskapsforgiftning.. pga påske og at jeg derfor ikke får gått til lege, skal jeg til sykehuset 3 ganger i påsken (annenhver dag) for kontroller.. (moro m en times reisevei hver vei..) jaja Uansett da, vet liksom så lite om hva dette innebærer... noen som kan gjøre meg litt klokere??
Gjest Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 huff da :-( nå har ikke jeg noen peiling på dette,men du kan søke på nettet..ville bare ønske deg god bedring og forhåpentligvis god påske :-) lykke til da.
mille80 Skrevet 3. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2007 Takk for det du:) og god påske til deg og:) Får vel søke litt på nettet, ikke mange som visste noe om dette gitt, spurt i 3 forum, litt desperat:)
Bebbies i magen Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Et lite tips. Få en bekreftelse fra sykehuset på de gangene du har vært der for da skal du ha igjen for reisepenger. Når det er en time å kjøre så er det jo ganske langt, og du får igjen en del penger.
Gjest Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Hadde alvorlig svangerskapsforgifting i mitt forrige svangerskap.. Hvor langt har du kommet? Beste "medisinen" er å ligge rett ut, ikke stress(!) og slapp av. La mannen ta seg av hus og evt andre barn ;-) Pass opp for pannehodepine, flimmersyn og magevondt øverst på magen. Dette er alvorlige symptomer der man bør oppsøke sykehus fort. Bra du blir fulgt opp nøye. Svangerskapsforgiftning kan utvikle seg dramatisk fort, så heller en kontroll for mye enn for lite. Ta kontakt med sykehuset hvis du er i minste tvil. Lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå