Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det navelen spretter ut? Er 35+3 idag, men har ikke skjedd med meg ennå.. Trodde den skulle sprette ut snart jeg.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min spratt ut i uke 33 tror jeg det var:)

Skrevet

min har ikke kommet ut... (2 dager igjen)

Jeg er 3. gangs og den spratt ikke ut med de 2 forrige heller...

Skrevet

Da er det kanskje ikke sikkert den skal sprette ut på meg da.. Ser så morsomt ut med utovernavel.. :-) Hører liksom til den runde magen.. Men, skal vel overleve uten også.. he-he..

Skrevet

den trenger ikke å poppe ut noen gang.

Skrevet

på det ene bildet mitt på profilen så ser du at naveln min er borte:)

Skrevet

åj det var en kjempeflott stor mage:-O

har du berget for strekk merker også lillekula?

Skrevet

takk:)

har ingen strekkmerker:)

Skrevet

Jeg er 39+5, og navlen spratt ut ca uke 25. Den er nå strekt utover, så det er bare en liten "tutt" igjen. Arret etter piercingen jeg hadde for 10 år siden har gått fra at bare det øverste hullet vises til at man nå kan se arret under huden på ca 2 1/2 cm. Ikke så veldig flott akkurat!!!

Skrevet

Navelen min er ikke ute.. fortsatt innover..hehe.. er i uke 35.. og har enda ikke fått strekkmerker heller.. men de kommer jo over natta sier de fleste.. så tviler ikke på jeg snart får noen nei..hehe.

Skrevet

Hadde innovernavle hele tiden sist gang og den er foreløpig innover nå også, 34 uker. Men det kan være at den spretter ut denne gang for magen er annerledes, selv om den ikke er større enn sist.

Skrevet

min poppa ut rundt uke 18, så det er visst forskjellig fra person til person:) Og jeg har visst liten mage, sier de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...