hewlett Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 noen som har vært til mekling og vet hva som skjer der? barnefar har kalt inn til mekling fordi han ble så fornærma fordi jeg spurte pent om han ikke kunne hente ungen litt tidligere enn rett før leggetid når han skulle ha henne på overnatting. og så sa jeg at det hadde vært fint om han kunne gjør ærende sine andre dager, evt ta med seg ungen.... så ja.... kan jeg nekte han å hente ungen frem til vi har vært på mekling eller til jeg har fått en forklaring eller unnskylding på utsagn han kommer med som ikke stemmer...?? han sier nemlig at han må føye seg etter meg hele tiden... å det er jo ikke sant i det hele tatt!!! så det vil jeg ha en forklaring på.... så lyver han så mye.... noen som har noen gode tips og råd??
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Vi går til mekling nå, barnefaren ønsket det. Barnefaren har aldri hadd samvær med ungen, derfor han ba om mekling. Jeg synes mekleren er utrolig dårlig, er mest interessert i barnefaren, ikke hva jeg mener er best for barnet. Jeg har bestemt meg for å kutte meklingen, for det er bare den første timen som er obligatorisk. Jeg føler et press fra mekleren om å la barnefaren begynne å ha ungen alene, dette er jeg ikke klar for enda. Når jeg kutter, så skal jeg prøve å ordne et samarbeid med barnefaren. Råd som jeg har er at du må snakke for ungen sin del, ikke hva som er best for deg. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå