Gå til innhold

Noen fra Drammen/Lier?!


Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Hei! Fødte en nydelig jente 19.03.07 på Sykehuset Buskerud. 3640 gram og 49 cm. Noen flere med marsbaby i samme område!? Kos dere i det flotte påskeværet alle sammen. Klem fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Da har jeg flyttet ut av bim og inn her... Ble mamma til Amanda 22.03 kl 12. Hun veide 3840 gram og var 52 cm, hadde masse mørkt hår og store, blå øyne :-) Nå ser hun på fotball sammen med pappaen på sofaen, så mamma får seg en velfortjent avbrekk foran dataen. Vi bor på Austad og det hadde vært hyggelig om flere marsmammaer fra Drammen og omegn melder seg, så kunne vi fått til en trilletur i det perfekte vårværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter

 

Nettopp flyttet til sande, ikke langt fra drammen det! Møter gjerne folk for hygge i drammen!

 

Fikk Elias 11 mars, 3550 og 50cm, en herlig gutt!

 

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei=) Jeg er fra lier og fødte ei nydelig jente 20 mars på drammen sykehus=) har også flyttet til sande da men er ofte i lier og i drammen.

line hadde du termin 19 mars? er det du som hadde termin samme dag som meg som pleide å handle der jeg jobbet? hmm...

 

Du Gizom81 bor også i sande hvem er du? =) Kanskje vi kan prates? kjenner ikke mange i sande jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei line jeg vet jo hvem du er=) Jeg er jo kusina til aleksander:) går det bra med dere eller? hører babyen sover mye? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du. Her går det fint vettu. Thea er kjempe snill og sover stort sett hele natten i sengen sin =) Vi er heldige. Hva med dere da? Skal du gå på helsestasjon i Lier? Klem fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...