Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Nå er vi også blitt så desperate at vi kontaktet kiropraktor. (Mannen min ringer nå faktisk) Men hva gjør de?
selma07 og engel Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Min maserte Selma mellom skulderbladene. Han sa at det er et område der som kolikkbarn er veldig stram. Han gjor ingenting dramatisk!! Lykke til! Det hjelper:-) God påske!!
Larvik får en til i mai-09 Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Sara var hos en kiropraktor. Han la to fingrer mellom skulderbladene og var bare så vidt borti henne. For oss hjalp det etter bare 2-3 behandlinger. Men jeg har hørt at det er flere behandlings metoder så det kan være at kiropraktoren dere skal til gjør det på en annen måte. Lykke til.
lifa og Eline Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Her fant kiropraktoren ut at hun var helt stiv i bekken regionen så hun knekket opp nederst i ryggen på henne. Tok 3 behandlinger. Ettersom hun ble tatt me dvakum og hadde den ene armen i klem sjekket hun også nakke og skuldere men der var alt bra. Fikk en helt annen baby etterpå. graåt bare mellom 30-60 min. om kvelden og til vanlig hadde vi graåt rundt 12 timer om dagen og til kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå