Gjest Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 slimproppen begynte å gå her søndag kveld og utpå natten fikk jeg rier sånn m ti minutters mellomrom. noe som fortsatte i perioder utover mandagen. de var ikke veldig vonde, men ringte til føden ¨for å høre, og der mente de at ting sikkert var på gang. regelmessige rier også natt til tirsdag, men utover dagen dabbet d av igjen. nå er d mest som konstante mensmurringer, men ingen rier. de kommer dessuten stort sett når jeg ligger på siden i sengen.....e trøtt og lei og vil bare ha ting i gang, men kroppen min e tydeligvis uenig:-( skal d aldri skje noe???? begynner ærlig talt å tvil på om babyen har tenkt seg ut noen gang;-)
Gjest Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Hiver meg på denne..... Selv om jeg bare har holdt på med rier siden i går kveld. Men ingen åpning og avtagende rier utover dagen. Hvordan skal vi klare å være "opplagt" til en fødsel om vi skal gå mange døgn uten skikkelig søvn??
Maria52 Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Kater meg på denne jeg oxo. Har hatt 2 cm åpning snart i en uke nå. Konstante mensensmerter og ryggsmerter, men ingen rier. Bare såkaldte maserier fra tid til annen. Slimproppen gikk torsdag som var. Prinsen min driver allerede med mamma-terror....
Gjest Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 aner ikke...har lurt på d selv...føler meg helt utslått og orker ingenting:-( må prøve å sove i rolige perioder, men litt vanskelig ettersom d stort sett e verst når jeg legge meg ned...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå