rosetta Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 ER bare i uke 13, men har faktisk kjent noen små spark, veldig lett selvfølgelig, men er helt sikker på at det var baby som sparka. Venter min fjerde nå, merket liv i uke 14 i forrige svangerskap. Deilig følelse, endelig begynner det å skje noe. Er de flere her som har merket liv så tidlig?
miss_chica Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 ja, jeg har lenge lurt på om det er det jeg kjenner!! har merket det siden 11/12 uke og det kommer plutslig og treffer meg liksom på innsiden av magen. men tenkte at dette må jo være alltfor tidlig! men da er det mulig da?? morsomt! kjennes ut som små leamus/rykninger inni magen som plutslig kommer og forsvinner igjen. ikke så hardt men kjenner det jo =)
Bimmer´n Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Ja, det har jeg hørt fra mange hold at det slettes ikke er umulig!:-) Og du vet jo hvordan det kjennes med en baby i magen.Så du vet nok hva du kjenner! Jeg venter min første og kjente nok et eller annet veldig tidlig, husker ikke når........men jeg var så usikker da om det virkelig kunne være babyen...fordi det var en veldig uvant følelse.Men i ettertid skjønner jeg at det nok var de første små bevegelser jeg kjente.
Anonym*Gullklump* Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Så det er ikke bare meg som går rundt og tror at jeg kjenner liv. Det var godt og se. Jeg har hatt et par ganger no i slutten av uke 11 og på vei inn i uke 12 hvor jeg har følt noe "pirking" inni magen helt nede liksom. Men det kjennes ut som at det treffe blæren min på en måte så får en sånn plutselig løpe gang på do for det kjennes ut som eg skal dryppe litt da fordi det skjer så plutselig. Lurer på om det er fysisk mulig jeg at det er nurket mitt jeg har kjent. Eller om jeg bare er helt ute på dato i magen. hehe..
pussycatdoll Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Jeg er i uke 15 og tror jeg kjente liv i går. Jeg lå flatt på ryggen i sengen og kjente så vidt noen små dunk. Dette er mitt fjerde svangerskap, men jeg er likevel ikke helt sikker på hva jeg kjente. Kan jo bare ha vært en 'rumling' i magen:) Jeg velger å tro at det var den lille som gå lyd fra seg......
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Jeg er i uke 15 og tror jeg har kjent liv noen dager. Kjenner ut som en liten fjør som kiler meg på innsiden av magen i raske små bevegelser. Jeg er førstegangsmamma og trodde ikke jeg skulle kjenne noe før om noen uker enda, men kan ikke skjønne at det kan være noe annet heller. Har aldri kjent noe lignende før. Utrolig spennende og kjekt!
Milla-baby Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Jeg kjente liv fra uke 14 ca. Var litt i tvil da jeg også,om det var liv jeg kjente.Men var på UL i går og da ble jeg overbevist om at det er spark jeg har kjent ja (er 18+5 i dag). For det var en MEGET aktiv liten gutt vi fikk se! ;oD hehe
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 jeg er 14+4 i dag og er overbevist om at jeg har kjent små bevgelser inni magen.... Hvis jeg hlder handa litt nedfor magen (der hvor de måler pulsen) er det akkurat som små dunk... Vanskelig å forklare, kanskje det er hjertet jeg kjenner som dunker??? men er ikke alltid liksom, spesielt hvis jeg har spist:) Men hun på sykehuset sa at H*n var aktiv og at jeg ikke skulle bli overrakset om jeg kjente noe snart (1 uke siden)... etter dette har handa vært fast på magen:) hehe... kan selvsagt bare være innbilling, men dunking er det iallefall:O)
Gjest Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 jeg merket det også i uke 13,men blir egentlig bare stresset av å kjenne det så tidlig pga at jeg kjenner jo ikke noe hver dag .. men i dag har h*n vært utrolig aktiv da 16+0 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå