Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Jeg føler av og til at jeg har vært litt mye ute etter at jeg har fått min datter. derfor lurer jeg på hvor ofte dere er ute/ på fest? Jenten er nå over fem måneder og hun har vært på overnatting tre ganger. 2 hos mine foreldre og 1 hos svigers. Alle disse gangene har vært i forbindelse med 30 års dager. Borsett fra dette har jeg vært ute på byen noen ganger og pappaen har vært hjemme men henne. Hun får bare flaske og jeg går som regel etter hun har lagt seg. Jeg er en sosial person som liker å treffe mennesker. Det må vel være lov å finne på ting selv om en har barn?
Blomman Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 er aldri på byn eller fest i grunn. Har vært borte to kvelder uten unge ® siste år....
Blomman Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 åja, det er lov å ha fri fra ungene innimellom ja. Så jeg akter å sette bort ungene en helg til bestemor etter påske....
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Han har overnattet en gang hos svigers. Gikk veldig bra siden han har sovet natta igjennom siden 5 ukers alder og er flaskebarn fra han var 10 dager. Nå til helgen skal han sove hos pappan min da skal samboer og jeg feste sammen for første gang på 1 år. Tror det blir kos jeg- men vi gidder ikke reise på byen. Er ganske lei det kjøret der:) Har vært litt ute med venninner mens pappa har vært pappa - og han med kamerater mens jeg har vært mamma Syns ikke vi har vært mye vekk fra han- og føler ikke behov for å være vekk noe mere. Etter helgen som kommer orker ikke jeg ut igjen før til sommeren. Blir så sliten av det.. Det kommer jo en dag etterpå også hvor hvertfall jeg vil fungere som vanlig
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Nei, himmel og hav! Kos deg ute når du har muligheten. Man skal da ikke gå helt i frø selvom man har fått barn. Så lenge barnet ditt har noen som passer på seg så trenger da vel ikke du og sitte hjemme og holde hene i hånden. Nei, alle er tjent med at mor får slå ut håret og bare være seg selv nå og da. Har selv ikke hatt muligheten til å være så mye ute før nå, fordi frøkna ikke har villet ta flaske. Dessuten er jeg ikke så glad i å være sosial på kveldstid. Da vil jeg heller kose meg hjemme, men jeg setter stor pris på de turene jeg har hatt ut enten på dagtid uten barn!! Bare det å gå i butikken uten vogn er en drøm!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 aldri på fest eller byen etter fødsel. han er 4mn. tror jeg kan vente 4 mn til jeg. han er veldig liten og trenger mamman sin.
haater husarbeid Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Hmm, kan ikke huske sist jeg var på byen, men så finner jeg heller på andre ting jeg da. Jeg trener, møter venninner, går på kino. Seff skal man ha et liv selv om man har fått et barn.
Harald Ripultfør Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Jeg ser ikke noe galt i å gå ut med venner og hygge seg! Skulle ønske jeg gjorde det oftere! For man blir jo mye gladere, og får mer energi av det (jeg ihvertfall). Selv har jeg vært ute på byen 2 ganger siden tulla bla født. Begge gangene har hun vært hjemme med pappa'n sin. Men jeg lengter virkelig etter å dra ut å spise på restaurant eller noe med min kjære, men han vil ikke ha barnevakt ennå (Hun er 5,5mnd)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Har vært mange gang på byen :-p Da har vi barnevakt og går ut ilag! Ellers så er pappan flink når jeg vil noe på dagtid!
Stjerne37 Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Har bare vært på byen to ganger siden han ble født,10mnd nå.Men har stadig barnefri selv om jeg/vi ikke er på byen,har familie som stadig spør om å ha en en natt eller to og det må di gjerne,lillegutt koser seg,familien koser seg og vi slapper av og nyter å ha barnefri.Alle fornøyde hehe.Bare kos deg du:)
fiona71*2pp Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 Åh, e misunnelig på dæ-- i har bare ei 7 ukers gammel snuppa, og æ savne utrolig mye å gå ut. Vi e såpass heldig at ho tar både flaska og mme hvis det e om å gjøre. Kanskje vi ska på restuant den 13 april. Æ og samboern, for da kommer svigemor å ska være her nån daga. Glæde mæ såååååååå mye. Når kan man event bynne å ha barnevakt for å dra på trening eller kino, o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå