Gå til innhold

Ekkelt innlegg om sliming...NEI ikke slimpropp ;) hehe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt geleaktig utflod blankt vel og merke i 3-4 dager nå.i tillegg til vanntynt (har ringt føden mtp fostervannlekkasje om dette vanntynne) I sted kom det noe så j....ekkelt utflod, var blankt med gulaktig slim inni slimet lissom. Tok på meg et bind, og nå så det ut som at det var kommet litt rød brunt i innlegget. Er dette et teng, prøvde å finne litt info om tegningsblødning, men fant ikke. Er det dette det er? Er det noe sikkert tegn på at fødsel er nært forestående? hehe sikkert ikke, men noen som kan svare evnt? hvis ikke dere har spydd av detaljene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tro dette kan være tegn på noe ja...iallefall hvis det er litt rødt/brunt....får håpe at riene kommer snart til deg ¨då.....jeg skal nå krysse fingrene for deg jeg...

Skrevet

push push. Flere med erfaringer?

Skrevet

hadde det samme jeg oxo, litt sånn gul/grønn/orange aktig slim som ligna på gele....kjempe ekkelt, det kom oxo mørkebrundt slim....+ litt sånn blank vann som kom i truseinnlegget og trusa (b trodde det var vannet som var gått ) , dro ned på sykehuset og fikk vite at det var li slimproppen som gikk delvis i mengder og at jeg ble mer og mer moden.-.....hun undersøkte meg og fant ut at jeg hadde 3 cm åpning.

så det er nok det som skjer hos deg oxo!

Det høres ut akkurat som samme greia som kom i trusa mi...., så nå er det nok ikke lenge igjen jentejente80*27.03.07*!

lykke til!

hold oss oppdatert på denne tråden da!

klem

Skrevet

ps!

det brunet er litt sånn gammelt blod!

Skrevet

Yammi! Blir bare bedre og bedre dette! D ser jo helt nasty ut, men overhappy om d er tegn altså!!! Har time hos jordmor i ettermiddag, så blir spennede å høre hva hun sier ;) Takk for svar! Skal sende oppdateringer jeg vettu ;)

Skrevet

Gjør det! Be henne om å kjenne etter åpning!

Krysser fingrer og tær XxxxxxxXXXxxXXXX lykke til!

klem

Skrevet

Oppdatering:

Ikke skjedd så mye her i gården, jordmor sa at hodet ikke var helt festet likevel, legen sa at det var det forrige uke. Men at det sikkert kunne virke sånn siden jeg mest sannsynlig har et romslig bekken. Noe som IKKE gjør noe, da barnet mest sannsynlig er stort!

Sf målet mitt er på 40 ... Jaddddda! og ungen er estimert til ca 4.1.

Hun sjekket meg ikke om jeg hadde åpning eller no. Spurte ikke heller jeg da. Hun bestile overtidskontroll til meg om en uke, og anbefalt meg å gå litt tur! Det kunne hjelpe litt til å få prosessen i gang.

Men jeg har begynt med tak i korsryggen, så det kombinert med det slimtjafset i dag morges, får meg faktisk til å tro at noe er i gjære her. Fikk et tak ca kl 16 og et 16.15 har nettopp begynt å sjekke om det er noe gang i det, så skal følge med videre! haha oi! fikk et til nå 16.22, hmmm men det varte veldig kort!

Jaja dette blir spennans, er ikke smerter men ubehag!Er jeg heldig er det maserier som varer i 3 døgn eller no! Får krysse fingre igjen her! Hvordan går det med deg Shayan_jente? Klarer du å slappe av føre morgendagen?

klem

Skrevet

hm...ok, hode til ungen min er heller ikke festa, men jeg har åpning for det...du skulle absolutt ha bedt henne om en sjekk!

Det er vel ikke lenge til ting skjer hos deg, du er jo tross alt over tia...., med meg går det sånn ca....har hatt mange kynnere i dag, men ikke tegn til rier, så det blir vel at jeg må vente ytil morra dagen da...jadda....jeg gleder meg masse samtidig som jeg gruer meg masse og, blir spennende dette....du får tenke på meg i morn da, skal sende deg masse fødestøv i morn jeg når de har satt meg i gang...he he....lykke til da!

hvor skal du føde foresten?

klem

Skrevet

Spiller egentlig ikke noen rolle om jeg har åpning eller ikke... hehe! Får jo ikke gjort så mye med det uansett, men kunne kanskje satt noe i gang ytterligere??? Jeg skal føde på sykehuset Skien. Skal tenke masse på deg i morgen, hvis ikke jeg ligger der med pain in the a.....!!! Da får jeg tenke på deg litt senere på dagen... tiii hiii! Neida, skal krysse fingre og tær for oss begge! Tenk du har snart gullet i armene dine, jeg må kanskje vente en uke til! Du får trøste deg med at du er garantert et skritt nærmere, om jeg ikke sniker i køen og føder i natt... Selv om jeg tviler! Ikke noe som helst system i takene her! Men men! Lykke lykke til atter en gang :o)

Klem

Skrevet

takk takk, det samme!

Skrevet

Hm....

Håper dere tåler å høre detaljer..... sist jeg fødte så kom først noen slimaktige greier med litt blod på. Greide liksom ikke å tørke det helt vekk (var på do akkurat da) ;-) veldig geleaktig..... jeg lå senere i sengen på sykehus og begynte å kjenne disse takene i ryggen du snakker om. Plutselig gikk vannet, så jeg ringte på jordmor og forsøkte å overbevise henne om at fødselen var igang.... noe jordmoren nektet for....

Ca. 10 min. senere ble jeg trillet inn på fødestue og fødte et barn 1-2 timer senere ;-)

Så det er mulig at fødselen har startet.

Skrevet

oi oi! som musikk i mine ører.. hehe! Har ujevne tak, kommer litt til og fra. noen er kortvarige og noen er litt mer langvarige med forskjellig grenser av vondt/ubehag. Var kommet litt mer svakt rød/brunt utflod i innlegget. Ikke hatt noen tak i korsryggen tidligere, kun no murringer innimellom. Så føler litt på meg at noe er mer på gang nå. Men er også innstilt på at det kan ta tid selvfølgelig! Blir spennende å se hvordan natta blir her, kan jo plutselig "bryte" ut i full blomst, eller at jeg våkner opp i morgen, like trill rund og ingen ubehag... hehe! Takk igjen for svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...