Gjest Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 har nå simo duo.. og kommer jo til å bruke den en stund da lillegull bare er 2,5 mnd.. men har tenkt til å kjøpe ny vogn i danmark til sommeren.. hvis de har den jeg finner ut at jeg vil ha da.. Så trenger tips til en lett og fin vogn.. altså noe som er lettere å få med seg en simo vogna.. må være vendbart understell og full liggestilling.. og helst ikke koste flesk.. Noen tips? har tittet på emmaljunga cerox.. men syns det blir litt dyrt å betale 5000 kroner for enda en vogn.. Tips mottas med TAKK!! =)
selfangerkjerringa Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Vi hadde ei quinny-vogn som sportsvogn til eldstejenta. Knallfornøyde Trehjuling, vendbart undrestell og full liggestilling. Det er snart tre år siden vi kjøpte den (i utlandet), så akkurat vår modell er ikke i salg lenger, men quinny har nyere modeller som er minst like gode
mammaentiltrulte Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 hva med teutonia mistral hvis du skal ha en med fire hjul er kjempe god å trille og tar liten plass sammenslått. eller s har jeg hørt mye bra om tfk hvis du har lyst på trehjuling.
Gjest Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Hei! Ser du er fra Fredrikstad.. Me too.. Var på Happyland på Svinesund og kjøpte Quinny Freestyle 3 xl Comfort.. Drit fornøyd! Men nå har jeg maxicosi bilsete og Quinny Dreamibag også da.. Men nå har jeg begynt med sportsdelen til minsten.. 6 mnd han og blitt for stor til bagen.. Full liggestilling, lett å vende, lett å ha med i bil.. Men nå må det sies at jeg bare tar med understellet da og klikker på bilstolen.. Tar så utrolig mye mindre plass da, og slipper å flytte knerten ut og inn av bilstolen.. Kjempefornøyd med det for da kan jeg så lett dra å handle i kjøpesenter og sånn.. Aner jo ikke hva slags bilstol du har om du i det hele tatt har et, men er i alle fall utroooolig fornøyd med Quinny.. Koster forresten 2990 SEK også så da blir vel det en 26-2700 Nok.. Ikke dyrt det.. Bilstolen er vel heller ikke den dyreste.. Babyshop har den til 990 men den er sikkert billigere i sverige.. og muligens også danmark,,
mamma til to=) Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Men nå er quinnyen veldig tung, tar stor plass i bilen og tungvinn og legge sammen. Jeg har både quinny og simo, og synes simoen er lettvinst. Så jeg ville absolutt kjøpt en lett og rimelig trille istedet! =) Carena eller noe? Ihvertfall en som er lett og nett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå