Gå til innhold

noen fler som har termin i oktober??

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann! 8 oktober her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, termin alt fra 19- 21 okt, alt ettersom hvilken kalender...

Skrevet

Hei! Hvilken dato har du termin? Fått time til UL? Jeg har termin den 12 oktober! Min egen bursdag:)

Skrevet

var på privat ul fikk termin 14 oktober. . men skal på ordinær 16 mai, håper jeg får tidligere;)

Skrevet

Termin 14okt i følge legen, 16okt i følge bim.. hehe.. vi får se.. følger 14okt enn så lenge.. fikk innvendig ul da jeg var i uke11+1, og min spire hoppet og spratt.. er i dag 12+4.. :D .. ordinær UL er 15 mai, men får enn innvendig UL på oppfølgingstimen i slutten av april vet jeg :D

Flere her med et risikofylt svangerskap?

Skrevet

Sammentreff, jeg har også termin 19 - 21 oktober, alt ettersom hvilken kalender en bruker...=)

Skrevet

Signerer her jeg også.. Termin 20 oktober. Men skal ta keisersnitt så det blir vel noe før?

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke risikofyllt svangerskap - men har opplevd å få ett barn med alvorlige kromosomfeil (endte med svangerskapsavbrudd i uke 20) og det forrige svangerskap fikk jeg svangerskapsforgiftning. Er en smule spent nå ... Får ekstra oppfølging fra sykehuset i form av genetisk veiledning.

Enn du da?

Skrevet

hei hei:)jeg har termin 5 oktober:) skal på UL 30 april, så da blir de kanskje forandra..

Skrevet

Termin ca 12. okt her :)

Skrevet

termin 15 oktober her!! Fra Jessheim jeg

Skrevet

Jeg har termin 23 Oktober og er fra Kløfta:)

Skrevet

Har termin 3. oktober, har ei jente på 4 år som gleder seg til å bli storesøster

Skrevet

Heia!

Dette er mitt jomfruinnlegg her! (er hvertfall jomfru på noen områder ennå..)

Jeg har termin 9. oktober. Skal på ul 10.mai.

Skrevet

Heisann! Jeg har termin 20 okt (om ikke før...)og har fått fødeplass på Ullevål.. :) ul hos jordmor den 16 mai. Gleder meg!!

Skrevet

Jeg har termin 6. oktober :)

Skrevet

Dette er første gang jeg har skrevet inn her. Har termin den 7 oktober. Har ei jente på 16 og en gutt på 5 år fra før. Bor i Nord Trøndelag.

Skrevet

Jeg er her, mulig jeg tyvstarter med en dag, men så fornøyd med å være over den magiske grensen på 12 uker. Jeg har termin 26 oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...