*Magic* Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Gutten min har gradvis blitt mer kosete, men er ikke akkurat noe kosegris:) Veldig opp og ned, men har stort sett ikke ro i baken til å holde på med den kosingen.
Prinsemammaen Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Gutten min er blitt litt av en kosegris! Før han ble 1 år hadde han ALDRI roen til å sitte stille og kose, men nå elsker han det! I hvert fall etter at han har våknet. Da sitter han på fanget mitt med smokken i munnen og dyna på fanget, lener hodet inntil meg og koser...... Synes det er sååååå herlig, jeg! Men så er han for tiden også generelt klengete. Skal helst bæres store deler av tiden.... Akkurat det er litt slitsomt da...
Guttemamma til to Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Vår lille gutt på 14 skal kose på alt han da. tar panna si inntil alt og sier aaaa. Bæreposer,gummistøvler,bamser,mamman og pappansin. gulvet osv :)Kan også sitte litt på fanget og kose og.. særlig når vi leser bok..
Nuss Nuss Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Sønnen på over 1 1/2 år er kun kosete hvis han enten er trøtt eller syk! Aldri ellers! Det har han ikke tid til dessverre.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Gutten min har blitt veldig kosete de siste par mnd.. Sitter på fanget eller ved siden av oss og lener seg inntil, lager koselyder. Spesielt når vi leser bok, hører på musikk på mobilen eller ser noe artig på tv. Det må sies at han ikke sitter i ro veldig lenge av gangen, for han kommer stadig på nye ting han skal gjøre. Han deler også ut koser og nusser i hytt og pine, så vi får da en del kos av han ja.. =)
~chess~ Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Gutten min er en skikkelig kosegutt. Han koser på alt han ser, lekene sine, katten, bøker, koppen sin, stolen sin osv... Og når han står på stellebordet så lener han seg inntil skulderen min og koser lenge. Jeg sier: mamma er glad i deg, og så svarer han: ga mamma (glad i mamma). Herlig! Han er forresten 18 mnd i dag.
Gjest mphs Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Ja hun er veldig kosete. Sitter her på faget mitt nå.
2 søte småpiker Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Ikke veldig kosete akkurat. Har så liten tid, er høyt og lavt hele tiden, så kos er en luksus som vi nyter i lange drag når vi får.
snuppi2 Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 ja! när han ligger i senga vår så snur han seg mot meg (oftest) og legger armen runt halsen min og sier m-m! det er bara heeelt underbart:) vi får nuss av og til , men det går i perioder..
Nutte81 Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 signerer her jeg... sånn er gutten min også... nyter det lille jeg får...
Nickeguri Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Jenta mi på 20 mnd har blitt litt mer kosete i det siste, men har aldri vært veldig kosete. Det har hun ikke tid til.... Når hun nettopp har våkna, derimot, er hun veldig kosete. Da ligger vi og koser i senga i et kvarters tid etterpå. Sååå koselig!
Gjest Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Ikke den eldste på 4 år, hun er enten trøtt eller syk hvis hun vil kose. Hun har aldri vært så kosete av seg. Men minsten på 15,5 mnd er en liten kosegris og det har han alltid vært. Klatrer opp på fanget for å få en suss eller kos. Og det er jo ganske koselig da:)
M by M Skrevet 3. april 2007 #14 Skrevet 3. april 2007 Ja, jenta mi skal kose mange ganger om dagen. Hun kommer løpende og gir meg en god og lang klem. Eller drar meg bort i sofaen, setter seg på fanget og da kan du sitte og kose lenge. Det er så koselig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå