Gå til innhold

Et syn! Bare en liten latterkule fra meg! (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde besøk av noen service folk fra Hafslund, og så slenger jeg meg så elegant (så elegant man kan være med gravidmage i alle fall) ned på sofaen. Så lener jeg meg bakover da, men så har jeg satt meg der det ikke er noe rygg, så jeg faller bare videre bakover og ned på gulvet, og i klem mellom sofa og spisebord! Mage og bein rett opp! Måtte ha hjelp for å komme meg opp! Jeg holdt på å le meg i hjel, for ikke å snakke om de to som var her som nesten ikke klarte å gjøre jobben sin engang! OH MY GOOOOOOOOOD!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahah.. Nå lo jeg skikkelig godt her jeg sitter. Det var en morsom historie å starte dagen min med.. Den første jeg leste. Og sikkert også den jeg kommer til å huske best!! Hehe..Takk for at du delte den historien med oss..

Skrevet

Hahaaaaa, driiiiiitmorsomt...jeg ler så jeg rister her, kjenner meg så igjen......... Gjorde noe veldig likt for noen år siden. Jeg var på en litt for trendy nattklubb, begynte å bli sent, men bestemte meg for å gå ned i kjelleren hvor det var litt roligere og sette meg med noen av de kjekke guttene........I ført limegrønn minikjole, høyhæler og en Mojhito med sugerør gikk jeg elegant ned sprinkeltrappen og bort til de sleake skinnsofaene, satte meg, satte bena i kors og lente meg bakover............BOMS i bakken, rompa opp, hold-inn strømpebukasa med,Mojhito over hele fjeset.......GRUUUSOMT da............veldig morsomt nå!!!

Skrevet

HIHI....godt det er flere av oss. Ringte min bedre halvdel i sted, og han krevde reprise når han kom hjem....hoho!

Skrevet

hahaha! fantastisk historie!!

hihi

begynner å kjenne meg igjen her, skulle ut med mannen min og noen av kameratene hans for å spise, og skulle møte de nede i byen.. men jeg ble en halvtime forsinka fordi det var så sabla vanskelig å ta på seg bukse og sko!!

akk, hvordan skal dette gå videre?

hehe..

*se deg for meg med beina rett opp*!

hahahaha

Skrevet

He, he godt det ikke bare er meg som er så klomsete:-)

Skrevet

hahaha.. hehe.. dette var en god start på dagen.. en god latter forlenger livet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...