Ny bebis i magen! Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Får jeg spørre om det er noen spessiell grunn til at du skal strippes når du har 8 dager igjen til termin? Jeg blir ikke undersøkt en gang jeg om hvordan det står til oppi der jeg. Min jm nekter å strippe folk før de er iallfall en uke på overtid. Og legen min satte meg bare opp på time 4 dager før 12 dager på overtid, tilfelle jeg må søke om igangsettelse på sykehuset. Nå er det påskeferie, så jeg blir sittende og vente jeg. og vente, og vente.... (sikkert flere i min situasjon også da men, jeg er så klar til å få ut denne ungen. Så sliten nå.... ) Buhu, blir så deppa. Misunner alle dere som får nå. Min tur snart??
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 huff. er kjedelig å bare sitte å vente. venter jeg og:) min jordmor stripper ikke pga innfeksjonsfarer. tror dette blir verdens mest kjedeligste påske for min del. alle er bortreist å bare meg igjen.
Ny bebis i magen! Skrevet 3. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2007 ja, pga infeksjonsfare.... Litt av en påske ja. Jeg som skulle ha en uke før tida. (hadde jeg bestillt da Så skulle vi kose oss i påsken og få litt besøk av fam og søsken langveisfra... Jaja, koselig med besøk nå også da, men nurket vårt mangler. Måtte sikkert belage meg på å gå over påske sa legen min. var der nå.
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 huffda. Jordmor sa til meg at hun tror han kommer ganske snart. var der på torsdagen. å jeg var moden å klar. hun tvilte for at jeg holdt i max 2 uker til.
Ny bebis i magen! Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 Hun ville ikke undersøke meg en gang hun da jeg var der sist. Så har liksom ingen aning hvordan det står til oppi der. Eneste jeg fikk vite var at jeg hadde fått høyt bl.trykk og at hjertelyden til beibien hadde synket. Og det var vanlige tegn på at ting nærmet seg... Men hva betyr det da? "Nærme seg" er det 4 dager eller ei uke eller 2? Nei, jeg må bare ta helomvending nå og bli superpositiv. Belage meg på å gå 12 dager over og heller ta alt annet som en positiv overraskelse. Jeg lover... jeg skal slutte og syte. trappe ned på det iallfall hihi
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 åhuff. skjekket hun ikke om du var moden engang? jeg ble skjekket om jeg var det pga at vi hadde problemer med å finne ut om han lå i sete eller hodeleie. (han hadde ligget i sete tidligere). å da sa hun oyoyoy du er veeeeldig moden. hun kjente hodet hans å jeg måtte jo selfølgelig kjenne etter selv, å jeg kjente det:) å igår kvell var hodet kommet ennå lengere ned i bekkenet. så dette kan bli spennende:) håper det du sier om at blodtrykket stikker rett før, stemmer. siden mitt hadde steget igår:)
Ny bebis i magen! Skrevet 3. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2007 Du får ha veldig lykke til da! Håper det skjer med deg snart! Jeg skal bite sammen tenna og prøve å kose meg så godt jeg kan disse dagene. Kjente du hodet altså? nyskjerrig jeg nå, kanskje jeg må til med en sånn selv-undersøkelse... Diagnose; "joda, kjempemoden...." hihi.... Hodet har vært festa i 3 uker vet jeg. Jess, men ha en fin dag da og lykke til som sagt. Jeg må finne meg en litt mer komfortabel sitteplass. Sofaen next
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 ja du får prøve å kjenne etter:) ha en fin dag du å å lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå