shayan_jente_04.04. Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 God morgen jenter! Det er så deilig å våkne i dag og vite at i morn den 04.april så er jeg ferdig...jeg blir nemlig satt i gang pga symfysebekkenløsning som jeg har vært plaget med siden uke 14. For omtrent en mnd siden da jeg var på vurdering hos legen fikk jeg beskjed om at de skulle gjøre meg klar med modningsgel, og at det kunne ta litt tid før ting begynte, men heldigvis så har både kroppen min og bebin gjort seg klar, så for 3 dager siden havnet jeg på føden ( trodde at noe av fostervannet var gått ) og fant ut at jeg hadde 3 cm åpning.... Så, yes! nå blir de bare å ta vannet så vil riene som jeg har venta på selv de siste dagene komme av seg selv....gleder meg som et lite barn jeg nå, håper bare at denne dagen vil gå kjapt.... Jeg er veldig glad for alle pene, støtende og trøsterende ord jeg har fått av dere! Det er så uutrolig mye jeg har lært av dere alle her på bim , noe som jeg er utrolig takknemlig for! Jeg kommer til å holde dre alle oppdatert og ønsker dere en videre siste god svangerskap og lykke til alle sammen!!!! Ønsker dere alle en riktig God Påske!!!! mange varme Påske klemmer fra bebin i mave og
xena98 Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Lykke til:-) Og god påske! Min lille prins kom til verden for noen få dager siden- bare å glede seg:-)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 ja da kommer jeg til å bli sittene igjen her jeg da. urettferdig!!! buhu!!! hehe...men det er bra du har fått igjennom igangsetting... men kan fortsatt like godt hende vi møtes=) vet jo aldri. hold meg oppdatert og hold kontakta mor=) påskeklemmer=)
Frk. Vable Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Oi, lykke til!!! Jeg har termin imorgen 4. så håper på å få født selv! Du må skrive ned fødselshistorien så vi får lese!!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Kjempelykke til! Så lenge du har 3 cm åpning så er jo det en grei begynnelse!!! Da er det 7 to go Åhh heldige du! Håper fødselen blir en fin opplevelse, jeg vet om ei som ble satt i gang, hun hadde og 3 cm åpning, ble satt i gang i 13 tiden og klokka 17 var barnet ute. Hun hadde født igjen sa hun dagen etterpå, hvis det kan være litt trøst Lykke til ønskninger fra
vår2007 Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 ønsker deg masse lykke til i morgen!endelig er dagen her!!Nesten litt vemodig at "alle" begynner å føde om dagen!!men bare litt,gleder meg på alles vegne og ikke minst til jeg får hilse på lile nurket i maven min! Vet ikke hva jeg hadde gjort uten BIM sidene,har vært utrolig deilig å ha et sted å få "tømt" seg og få tilbakemeldinger på alle de snåle tingene man lurer på.. Spent på å høre referat om fødsel!skal sende deg masse god energi!!
shayan_jente_04.04. Skrevet 3. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2007 hehe...håper det går fort ja! tusen takk jenter, gleder meg masse! klem
kfitjar Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Lykket til Shayan!!!! Håper fødselen blir en flott opplevelse, og bekken løsninga forsvinner fort. Påske klemmer fra
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 lykke til da..håper alt går lekende lett for deg..du er jo sterk du da..=)=) klem fra oss..=)
Maria52 Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 MASSE lykke til frøken! Håper vikrelig at alt går fort og greit i morgen. Nå er det ikke lenge før du har prinsessen i armene dine. Sett deg ute i solskinnet og nyt den siste dagen og prøv å samle energi til i morgen. Kanskje vi møtes i gangene på sykehuset i dagene som kommer med hver vår lille trille. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå