Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Gutten min har 38,9 i feber, og ellers ganske fin form. Det kan vel ikke skade med en liten trilletur i det nydelige påskeværet?
Blomman Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Fastlegen vår sier i allefall at det ikke er farlig å sove ute med litt feber. 38.9 er ikke så mye. Uansett passer man på temp slik at barnet ikke blir for varmt eller kaldt- God trilletur
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Han ligger ute og sover nå! Takk for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 jeg trodde du for all del ikke gå ut med dem, kan få hjerneblødning.....
Blomman Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 hjerneblødning av å gå ut med lett feber?? det tror jeg nok det er andre årsaker til en feber ja! Farlig å dra på legevakta om et barn har feber og da.... nei -bruk sunn fornuft folkens- frisk luft er ikke farlig - selv om en er småsyk... Er bare godt for ungen å ligge godt og lunt på trilletur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå