mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Den gidder jeg ikke å tru på, ikke det at jeg gjorde det i utgangspunktet, men hadde tenkt å gi det en sjanse i går kveld/natt, men sviktet atter en gang. Så her sitter jeg, like rund og god! Er en uke over termin, og nå er jeg innstilt på at det går 7 laaaaange til om ikke flere, og ender med igangsetting! Tar ikke sorgene på forskudd, men tror det er greit å heller da få seg en positiv overraskelse om noe skulle skje føre... I det store og det hele er det jo uansett IKKE mange dagene igjen, har jo ruga i 41 uker, så da blir de dagene bare småplukk i forhold, men laaaaaaaaaaange kan de nok bli! Jeje, det var min morgenavhandling for de som gadd å lese )
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 jeg har heller ingen tru på dette med månen. trodde på det helt til inatt. Ifølge JM er jeg veldig moden å klar. Så hadde dette med fullmåne stemt så hadde det vel skjedd noe inatt.
shayan_jente_04.04. Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 mista troen jeg oxo, ikke antydning til rier her.....
Stinemor76 Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Nei, fullmånen hjalp ikke til her heller...sukk.. Er en uke på overtid, og begynner å tiltalte meg selv å bli litt lei. Har vært ultra positiv hele veien. Siste uka har jeg prøvd "ufarlige" kjerringråd som å være fysisk akiv, stimulere bryster og sex, - men uten resultat. Men lillegutt kommer vel når han er klar! Skulle bare ønske jeg fikk en normal fødsel, og sluppet å bli satt igang. Uansett gleder meg VANVITTIG til å møte han .
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 jeg mista trua jeg også gett. trodde det var noe på gang,men kroppen lura megnok en gang! sitter her like rund og klør like ille på strekkmerkene mine!!! dumme månen!!!! så nå kan han like godt bli der inne til etter begravelsen jeg skal i på onsdag (imorgen)....kan han ha det så godt.
Gjest Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Nei det ble ikke noe baby på meg heller, jeg har samme termin som deg jentejente80*27.03.07* så nå er jeg nøyaktig en uke over termin. Det begynner å tære på tålmodigheta dette her. Men jeg skal inn til overtidsvurdering tirsdag 10. og hvis jeg er moden blir jeg satt i gang da. Det er litt lettere å ha noe konkret å forholde seg til.
kokko Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 jeg ble nå ikke påvirket av full månen... men jeg har nå noen dager igjenn til termin. men min venninde som hadde termin 3 mai hun fikk en liten gutt i går kveld....så for henne spilte nok full månen inn. så jeg regner med at jeg ikke får før 3 mai jeg då...
septermor Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Månen er oppskrytt! en dag på overtid nå, og føler meg så klar så klar.
Ny bebis i magen! Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 tildra.......... AKKURAT samme her du!!! snøft
Frk. Vable Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Har termin i morgen, men ingenting skjedde her heller. Eller, jaja, hadde ekstra sterke kynnere inatt, den ene strammet så godt at jeg holdt på å tisse meg ut!! hehe.. men hva hjelper vel det.. ingen baby ute enda..
Mamma til to tette Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 Dumme månen...hjalp fint lite...men sov veldig godt ,-) Men i dusjen i morges kom jeg på at i løpet av neste uke har jeg baby på natur eller igangsatt måten så uansett det er IKKE lenge til. Nesten overbevist meg selv he he
Gjest Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Jeg hadde menstermin 22.3 og er nå 2 dager unna neste termin.. 3.gangs.. Åpning har jeg, moden er jeg, proppen gikk for uker siden og hodet er godt festet... Natt til mandag sov jeg for første gang i ett fra midnatt til 07 (noe tissetrengt da jeg våknet hehe....) I går så endret kynnerene seg ved 15 tiden og kl 20 dro vi på føden siden det var 2,3 og 6 minutter imellom.. Vel fremme så var det masse riaktivitet på reg og alt så bra ut... MEN JM sa at hvis jeg orket.. så skulle vi gå en tur utenfor sykehuset for å prøve å få fortgang i detta.. Vi kom tilbake etter ca en time og da var det jaggu slutt... Magen hadde tatt HELT pause.... Frem til midnatt... så det ble ikke stort søvn i natt, opp og gå med jevne mellomrom og når magen hadde pause så turna jeg rundt i senga i håp om å finne en noget egnet stilling... Fullmåne... jaaaaaaavel.... *hjertesukk*
ninsoer Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 husk at fullmåne erffekten er fra en dag før fullmåne og to dager etter.. jeg hadde masse sterke rier i går kveld, murring i ryggen... men de ga segnoen timer etter at jeg la meg.. slimproppen gikk litt i går og resten i mårrest.. er 3 dager over termin... så håper noe skjer snart.. skal på overtidskontroll i mårra på sykehuset.. om ikke noe ha skjed til da..
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 3. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. april 2007 Hmmm... jeg og lurer på om litt er i gjære her. Men hvis noe skjer i kveld/natt så kan jeg tru litt på fullmånen likevel da... hehe Jeg får ikke overtidskontroll før om en uke jeg, da er jeg 2 uker over termin. Hvorfor får du nå så tidlig? Er det vanlig prosedyre der du er i fra? eller er det noen annen grunn? hvis d er greit jeg spør? (ninsoer)
♥Coxinelle♥ Skrevet 3. april 2007 #15 Skrevet 3. april 2007 hufff...er 6 dager over og hadde stoor tro på drahjelp fra månen, men nei!! Men har ikke gitt helt opp enda. Får håpe det er noe måneenergi igjen til at noe kan skje i kveld.. Evig optimist...?
Trillet Skrevet 3. april 2007 #16 Skrevet 3. april 2007 De sier at dette med månen er at det er snakk i 3 dager før eller 3 dager etter fullmåne.. trenger ikke være akkurat på fullmåne dagen... Har også hørt 6 dager før og 6 dager etter...... er enda håp... Selv har jeg hatt vonde kynnere og mye rart som skjer der nede så jeg satser fortsatt på månen jeg da..
Faylinn Skrevet 3. april 2007 #17 Skrevet 3. april 2007 Jeg tror ikke så veldig på den fullmånen, nei. På Ahus er det rolig om dagen, og nettopp derfor vil jeg føde nå så vi får stort rom og masse oppmerksomhet fra jordmor med god tid! Kanskje vi skal prøve rømmegrøt med kanel istedet? :-) Det høres i hvert fall litt fristende ut uansett.. langt mer en lakserolje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå