Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Så to bittesmå geleaktige klumper i bleien da jeg skiftet på min 9 mnd gamle jente. Hver av dem var kanskje på størrelse med et halvt riskorn. Det var ikke slim, men rett og slett faste geleklumper. Hva kan dette være? Jeg tror de kom fra endetarmsåpningen.
Gjest Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Det kan ikke komme fra selve bleien da?? Har sett det hos sønnen min. Kan forekomme når bleien er veldig våt. Da kan det komme masse små blanke geleklumper.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Hmm...Jeg har ikke sett det i de tissevåte bleiene. Ikke i noen bleier faktisk, ikke før i går. Det var en bæsjebleie, så jeg tenkte kanskje det var noe utskillelse fra tarmen eller noe sånt. Men hvis du er vant til å se det i bleien, er det vel ikke noe uvanlig, sikkert? Uansett, takk for svar. )
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Bendelorm?! Kjære tid. For et svar! Er ikke det selfølgelig! Helt sikkert fra bleia. Har jeg sett mange ganger! Husker da jeg bytta på nevøene mine før at det kunne ha "gått hull" på bleia liksom. Og da så det ut som gele...eller no;)
BettyBoob Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 er nok fra selve bleien ja. Har skjedd her og hvis han har tisset kjempemye.
Minto Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Kommer fra bleia! her lakk badekaret i stellebordet ned på bleiene...skulle sett dem!! Store bulende gele-klumper!! hehe.. Ikke noe å bekymre seg for..
Hufsetutta Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Ja, har også sett de små geleklumpene og lurt på hva det var.
katty Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Det er tisset som krystaliserer seg når bleia er veldig våt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå