Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i går kveld,å det styrer på enda.. Smerter helt nederst i magen,der med trekant området.. Lagt 1 time nå,å tatt tiden. Varer i 1 min med ca 5 min mellomrom på 1 time. Er dette kynnere eller rier?

Er i uke 41,skal til jordmor kl 10.30.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres veldig ut som rier spør du meg :o) Lykke til!!!!

Skrevet

Får håpe det då. Gleder meg.

Skrevet

oi! jaa!!! rier:))

jeg husker jeg hadde time til jm på mårran den dagen fødselen begynte.. og da hadde jg hatt en merkelig natt... fortalte jm om det ( med et "hint" om at kanskje noe var på gang?) men hun avviste det- ( merkelig siden jeg var med trermin...) og ca tre timer etterpå begynte de første riene...

så heia heia deg!!! dette blir spennende:)

lykke til!

Skrevet

håper at det er rier som har startet. er de vonde eller klare du fint å snakke deg gjennom riene/kynnene.

Jeg hadde det slik hele går... ca 5 min mellom og varte ca 1 min.. men de var ikke vonde.. men kjente de godt... de dabbet av dessverre. så jeg håper at du er i gang.

lykke til

Skrevet

Jeg synest ihvertfall det er vondt. Konsentrere meg om å puste.. Men nå har ikke jeg hatt en eneste smerte gjennom svangerskapet,alt har gått som en lek. Så kanskje jeg synest det er vondere enn hva det egentlig er..

Skal bli spennende å se hva jordmor har å si.

Skrevet

då tro jeg at noe er på gang. lykke til i allafall

Skrevet

Jordmor trodde det var noe på gang ja. Gikk fra jordmor for 20 min siden,å har hatt 4-5 slike rier siden. Så no skal vi bare slappe av,ta tiden å sjekke at det er jevnt. Så blir det nok føden i løpet av dagen. Håper vi.

Skrevet

Spennende! Lykke til!

Skrevet

Hvor ble det av deg da???

Blir det barn i dag?!

Heier på deg vi ja!!!!

:)

Skrevet

hhmmmm kanskje rett fra jordmor til føden?

:) heia heia !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...