Gå til innhold

Skriver dere opp trinn i utviklingen til babyen?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

I de første ukene nesten fram mot halvåret skreiv jeg ukentlig hvordan hun utviklet seg. Nå skriver jeg stort sett bare ned "milepæler" som tenner, når hun klarte å sitte selv, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal ikkje skryte på meg at eg har vært særlig flink å skrive opp ting .. .hehe.. . burde nok vært mye flinkere til sånne ting eg .. .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så flink til det, men tar meg sammen en gang i blant og noterer ned milepæler de siste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært særlig flink til det. Har bare skrevet opp de "store" tingene som har skjedd. Som når han rullet, fikk tann og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn en baby-bok som jeg skriver opp ting i. Da er det vel hovedsaklig de store tingene jeg skriver opp. Burde vel vært litt flinkere å skrive litt for hver måned, sånn er han nå og dette kan han nå... Men vet at det nok er et umulig prosjekt, så det har jeg ikke gjort. Men jeg skrev en lang "avhandling" da han var 6 måneder over hvor langt han var kommet i utviklingen da. Kommer vel til å gjøre det samme når han blir ett år... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...