Gå til innhold

Hva gjør dere for å pleie forholdet?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg til tider sitter litt på gjerdet og venter på at min kjære skal ta initiativet, han er flinkere enn meg til det. Vi prøver å bruke litt tid på kvelden sammen, og da minst 10 min "kvalitetstid" der vi skrur av/ser vekk fra tven og prater sammen. Veldig sjelden overrasker vi hverandre med noe, vi er lite romantiske begge to. Men f.eks. som jeg nevnte - jeg klarte å oppdrive ei bok som var vanskelig å få tak i - sånt setter han pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ikke så mye for tiden akkurat.. :) Må innrømme at mannen kommer i andre rekke ganske ofte nå ja.. Men vi var jo akkurat en tur på Hankø hotell en natt nå da. Fikk jo pleiet forholdet en del der! Men skal prøve å bli bedre til å sette av mer tid til mannen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser Mars&Venus, hehe.. Ellers prøver jeg å feks. å lage noe god kveldsmat til han innimellom eller skjære opp god frukt for det elsker han. Hender jeg kjøper med noe fra butikken, FHM eller Pondus eller noe godteri han liker. Men vi er ikke flinke nok til å ha kjærestetid da.. Og det er litt vanskelig også når alle besteforeldre bor laangt unna :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg har vært sliten etter at tassen kom, har nok ikke vært særlig flink til å ta så godt vare på forholdet som jeg burde. Når kvelden kommer og tassen er i seng så er jeg så sliten at jeg bare har lyst til å være alene... Derfor jeg gleder meg til påsken, nå håper vi å få mange, lange dager sammen som familie... :o)

 

Prøver å kose oss sammen i blant, spise noe godt på kvelden etter at Karsten har lagt seg, se en film, prate litt... Men ofte sitter vi på hvert vårt rom og slapper av...

 

Men det handler vel mye om å prøve å se hverandre litt i hverdagen, prate sammen om litt forskjellig, ikke bare det man "må" snakke om... Og gi hverandre små overraskelser og oppmerksomheter på vanlige dager...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye dessverre. Vi er veldig slitne begge to for tida og "krangler" hver dag nå. Det er nok fordi etter at ungene er i seng så pusser vi opp eller planlegger bryllupet, og det er ganske hektisk nå.

Men, vi gleder oss til bryllupet og det å slappe av etter det, så regner med at ting detter tilbake litt mer til normalen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prøver å bruke mye tid mens vi er med barna og ikke bare når vi er alene..

 

feks går vi tur nesten hver dag.. og har da mye tid til å prate sammen.. eller vi er ute i hagen med barna, på lekeland, badeland.. bruke tid sammen som familie og som par.. kjenner at det hjelper selv om vi ikke får alenetid da!!

 

ellers prøver vi å være endel sammen etter barna er lagt.. er såå lett å sette seg foran hver sin data.. men prøver å være flinke til å droppe det.. iallefall ikke sitte hele kvelden foran dataen... er jo viktig å få tid helt alene også. men nå er han dratt på jobb og er borte 2 uker så da blir det vell mye dibbing på meg på kveldene tenker jeg:)

 

er også koselig å lage litt god mat sammen etter barna er lagt ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god mat og vin i helgene skjer ofte:)

kino,ut å spise en sjelden gang,tar en fest med venner..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...