ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 hun er 9 mnd... akkurat nå ligger hun på gulvet (på noe mykt såklart) å leker... hun har fått i seg litt vann, og ligger tynt kledd... nå virker allmenn tilstanden hennes veldig fin..men hun er glovarm i panna... hun e min første, så er veldig usikker på hva jeg skal se etter og hva jeg skal gjøre... kan dere hjelpe meg? noen råd?
Nicita73 Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Hvordan har det gått med dere i natt? Legevakta har alltid sånt liggende, jeg måtte ned der en natt da min lille sønn bare var noen uker,han ble kjempetett i løpet av lørdagskvelden, og jeg som førstegangsmor hadde ikke vært føre var å handlet inn febernedsettende og nesespray, så da ble det en tur på legevakta.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 de selger jo febernedsettende på bensinstasjoner osv no
nickoline og supermann Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Trenger ikke paracet hvis den ikke er over 40 over lang tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå