Gå til innhold

vært en tur på føden

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært kjempe dårlig i hele dag. bare liggi å sovet. hatt noen tak i ryggen men de gav seg. vært kjempe varm og hatt feberfølelse, men ingen feber. Skikkelig nedpress og det stikker som hel.... nedentil. kommer litt slim, som det er litt blod i. legen sa at det var noe på gang og at jeg mest sannsynlig kom tilbake i løpet av kort tid, men vet jo ikke om det er noe da. Men hun sa at det hørtes ut som det var noe. Har vært kjempe rar i hele dag. ikke klart å gå noe særlig for det gjør så forbanna vondt. Men nå er jeg endelig hjemme igjen og alt er bra med ungen. Så da kan jeg vel bare håper jeg får en god natt...=)

for dere som er i gang...lykke til og send meg litt fødestøv. Lei av å ha vondt jeg nå....

nattaklem=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å heldig du er, som sansynligvis er i gang.

Jeg å vil! Er så slitsomt med søvnløse netter og vondt overalt.

Masse lykke til, håper det ikke tar for lang tid før du er ORDENTLIG i gang og bebisen kommer ut.

Skrevet

men som vanlig fra denne forbanna møkka kroppen som jeg bor i så stoppa alt når jeg fikk meg søvn!!!!! Klikker for meg viss kroppen fortsetter å lure meg på den måten!! er jo ingenting som hjelper. så nå kan han liksågodt bli der inne til etter begravelsen i morgen!!!

men håper det skjer noe for deg da * Sirkeline24*Fødeklar*=)

Skrevet

har du mange dager igjen. trodde selv noe var på gang igår. men neida. var svimmel å kvalm hele gårdagen. å på kvelden startet kynnerne. huff. har ligget hele natten å bare vært kvalm. å er enda kvalm. klarer ikke spise noe. sambo målte blodtrykket mitt igår å. å det var høyere en normalt. huff. jaja. får håpe noe skjer snart både for meg å for deg. er ubehagelig å bare være dårlig.

Skrevet

Huff da vennen!

men så lenge legen har sagt at det ikke er lenge igjen så tror jeg nok at du snart er tilbake der igjen for å føde!!!

Uansett kjære deg så vil vi møtes der i løpet av uka jeg og du, vi kommer til å kose oss med bebisene våres og bare nyte kroppene våre...he he...når jeg er satt i gang i morn så vil jeg tenke masse på deg og sende deg masse FØDESTØV!

tenker på deg jeg, klem

Skrevet

høres ut som meg...trodde noe var på gang her en god stund. hadde rier sånn rimelig regelmessid, men ikke veldig hyppig eller sterkst, men nå har det liskom stoppet helt opp. bare mensmurringer igjen, men ingen rier. er drittlei:-( kan ikke denne møkkakroppen bare få litt fart på seg???!!!

Skrevet

Jeg var og på føden i natt. Blødde litt og trodde vannet hadde gått, men det hadde det ikke. Hadde og null åpning. Hadde veldig milde rier mens jeg var på sykehuset fikk med meg 2 paracet og sovetablett. Når jeg kom hjem så tok riene seg kraftig opp, med gode tak i ryggen hvert 5-10 min som varte opp mot 1 min. Men nå har det roet seg kraftig, kanskje en rie hvert 15 min og det daler......

Dette kommer til å ta laaaang tid.

Vi får prøve å kose oss i påskesola:)

Lykke til alle som er i gang!!!

Skrevet

Sender og masse fødestøv til alle fødeklare;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...