Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Det skulle jeg likt å vist. Jeg er missfornøyd med min Teutonia spiit s3, og lurer på en ny..... Men vil ha 3 hjul, vil ha ho MOT meg, vil ha god plass, vil ha det lunt, vil ha full liggestilling, vil ha regulerbart fotbrett, vil ha full horisontal sittestilling............. Mye vil ha mer.............. Enn dere?
Gjest Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Jeg har en joggevogn fra Rocky2, siden vi jogger endel. Må ha en vogn som triller lett og har store hjul. Ellers har jeg en liten Teutonia solano trille som jeg er riktig så misfornøyd med:(
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Jeg har en simo kombivogn som sovevogn og en carena easy trille, er forsåvidt fornøyd med dem begge jeg.. Sovevogna begynner å bli litt kort, men det går nok bra en stund til tenker jeg. Trilla er grei å trille, lett å slå sammen og tar liten plass. Skal snart kjøpe en søskenvogn også, vet ikke helt hvilken det blir enda.. =)
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 jeg har en maclaren mx3, den er jeg suuuuper fornøyd med. har alt du spør etter,borsett fra at ungen sitter med ryggen til deg. er bare en vanesak da=) men skjønner hva du mener=)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Quinny Freestyle 3XL - den oppfyller alle kravene dine! 3 hjuling, kan byttes mot eller med kjøreretning, legges helt ned i ryggen og settes helt opp i sittestilling (hvis jeg ikke husker feil så er det 4 trinn)... Har absolutt alle fasiliteter... Er kjempefornøyd!!
Gjest Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Han er 16 mnd om seks dager, vi bruker en Emmaljunga Scooter og er godt fornøyd med den!! Kanskje ikke helt det du ser etter nå, men kan jo være verdt å sjekke ut?
Kakeåndsen Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Har en Brio kombi, og er egentlig veldig fornøyd. Bytter den ut med en Brio double wave om en måneds tid. Nå blir kombien mest brukt som sovevogn siden jeg er høygravid og sliter litt med å gå noe særlig pga noen nerver i klem. Den har alt du vil ha bortsett fra at den har fire hjul da.....
Askepott 3 barnsmor Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Hadde teutonia S3 jeg også men var også misfornøyd så kjøpte meg en OTH urban jungle..Den beste vognen jeg noensinne har hatt og kommer aldri til å bytte den ut.Datteren min er straks 20mnd og har kjempegod plass i vogna, sover godt der, den er utrolig god og trille, lett og ta ut og inn av bilen..Med andre ord en Fantastisk vogn:)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Akkurat kjøpt brio race... Han er 17 mnd..=)
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 Vi har GT safari med svingbart forhjul. Jeg er veldig fornøyd, men savner én ting. Barnet kan bare sitte vendt fra deg. Og det er kjipt. Dessuten mangler den jo noen punkter på lista di. Vogna er kanskje ikke så veldig lun, den har jo stor kalesje, men den er vedlig åpen på sidene. Den han ikke full liggestilling, nesten dog. Fotbrettet er regulerbart, men veldig kort og barnet må ha føttene på den flate plata under. Sittestillingen er heller ikke helt rett, og dette har jeg savnet litt, helt til jeg merket at det kanskje ikke er så ille allikevel. Disse sportsvognene er jo nettopp designet for større barn, OG laget slik at de er komfortable å sitte i over lengre tid. Du kan jo tenke deg selv, hvor digg er det å sitte med en nittigraders vinkel i ryggen i flere timer...? Ikke spes godt. Så alt i alt tror jeg ikke jeg finner en bedre vogn enn denne. Den veier bare 11 kg også, er super lett å håndtere og legge sammen. Men jeg forstår deg godt med det at du vil se barnet, for det har jeg savnet selv. Lykke til, håper du finner den vognen du vil ha. PS. Vi får tipse en eller annen internettleverandør om å ha en side hvor man kan sette sammen sin egen vogn... Slik HVER ENKELT vil ha den. Den ultimate vognen finnes visst ikke, ennå.
Håp. Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 Kjøp i hvert fall ikke Quinny Freestyle 3XL. Den er tung og legge sammen, trang inni for barnet. For bred mellom hjulene så du må gå i handicap-kassen i butikken osv. Den velter også lett når du har stellebag på styret. Mange som er misfornøyd med sportsdelen. Men som bagvogn var den grei.
Ranveig R Skrevet 4. april 2007 #13 Skrevet 4. april 2007 Guten vår er 18 mnd og har Quinny Freestyle Comfort. Den er vel kjent for å vere ganske smal, men det har ikkje vore noko problem for guten vår så langt i alle fall, verken med vinterpose eller utan.
Ranveig R Skrevet 4. april 2007 #14 Skrevet 4. april 2007 Må berre kommentere litt: Eg har aldri opplevd at vogna vår er tung å legge saman, er du sikker på at det ikkje er noko gale med din? Har heller aldri vore med på at den har velta, men det er riktig at den er breiare mellom "bakbeina" enn dei flate andre. Vi er veldig fornøgde med sportsdelen (kjøpte ikkje bag, for den er jo så himla liten...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå