Maiken_78 Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Hvor lenge skal det gå imellom hver gang du gir? Har ikke pakningsvedlegget. Han er snart 3 mnd Takker for svar:)
Mamman til Brage Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 3-6 kg (0-4 måneder): 1 stikkpille à 60 mg 3 ganger i døgnet 6-12 kg (4 måneder-1½ år): 1 stikkpille à 125 mg 3 ganger i døgnet
Gjest Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 tre ganger i døgner.. altså 8 timer mellom. Legen på legevakta sa også dette.. Lillegull hadde feber for et par uker siden.. så.. ja.. og husk.. den butte enden inn;) hehe =) et tips er å kjøpe panodil neste gang.. de er litt mindre.. ( smalere).. paracet supp er jo så stooore.. syns jeg da =) Lykke til og god bedring til den lille!
Maiken_78 Skrevet 3. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2007 Tusen takk for svar:) Han lille har ørebetennelse, så nå har eg fått medisin for det. Syns og paracet er vanskelige, så jeg skal følge tipset ditt og kjøpe panodi idag;)
Fødemaskinen Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Kjøp heller panodil mixtur. Den kan du justere dosen etter som barnet vokser. Bare et tips:)
nutri Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 du finner slike opplysninger om legemidler på www.felleskatalogen.no Bare et tips til senere, og til andre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå