Gå til innhold

Vondt i magen på natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har jeg våknet på natta et par ganger og hatt ordentlig vondt i magen. Smertene sitter helt nederst i magen/underlivet og kjennes ut som en kombinasjon mellom sterke menssmerter og bekkensmerter. Hva kan dette være? Er i grunnen ikke kjempebekymret siden det går over, jeg kjenner masse liv og har ikke blødninger. Men det plager meg litt siden dette dukker opp om natta fra tid til annen. Jeg er 23 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det sånn jeg også. Det gikk over i et par uker før jeg fikk det igjen i natt. har hørt om mange som har det, tror rett og slett bare at magen vokser. Iallfall har min blitt større etter de "smertenettene".

jeg er omtrent like langt på vei som deg (termin 5.aug.)

Skrevet

Hei jenter!

Jeg kjenner igjen det dere beskriver, hadde det sånn en periode selv, men det var litt tidligere, omtrent i uke 18-21 eller noe der omkring.

Det er nok bare magen som vokser og lingamentene (båndene som "holder" livmoren på plass) som verker. Det kan være utrolig vondt.

Men har som sagt ikke hatt det på lange tider nå og jeg er drøye 27uker på vei, så det er nok noe som gir seg regner med. Nå er det andre ting som kan være vondt..f.eks når lille sparker oppi ribbena mine...hehe. Men det er vel noe som hører med!

Uansett..masse lykke til jenter! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...