VinterSol+2 Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 i dag har jeg vært på sverigetur med mammaen min.. og hun er jo utrolig snill da. Så jeg kom hjem med springelseng til vesla, som er sånn som kan konverteres til barneseng når du ikke trenger sprinklene lenger.. den er kjempefin! Men ny antiallergimadrass og all ting:) Nå gleder jeg meg til vi kommer hjem og kan skru den sammen!! (har noen påskedager der vi "passer på" svigerinna og svogeren min i leiligheten til svigers. de er de "små" i familien, altså bare 21 og 19 år gamle, stakkars.. hihi)
Gjest Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 så koselig gjort da =) kjekt med koselige kommende besteforeldre! svigermor og svigerfar har vært og kjøpt rosa klær til jenta mi for over 1000 kr i dag!
minime<3 in belly Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Mamma`n min og er bare god.... Hun har handlet vogn til oss... Eller ikke bare henne... pappa har også vært med på utgiften men det går liksom under det samme siden de fortsatt er gift.. hehe Så de mammaene er bare gull verdt og ha.... Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne.... Hun har flere barnebarn fra før av men det er liksom 8 år siden siste kom så de er jo store i den grad så hun gleder seg ille til å bli bestemor igjen... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå