hypersusmor Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Hei, hei alle flotte modenmammaer! Det er lenge siden jeg har vært inne og skrevet på modensidene, men jeg har tittet innom i ny og ne. Først av alt vil jeg kondolere Attpåklatten og (0= attpåklatt "en gogutt" =0). Selv om jeg aldri har møtt dere synes jeg at jeg kjenner dere litt og vil gjerne takke for at dere har delt både gleder og sorger med oss som hører hjemme på disse sidene. Ser det er kommet en drøss med nye bekjentskaper her siden sist jeg var inne og skrev. For å si litt om meg selv er jeg 39 år og har en skjønn sønn som blir 11 måneder om 4 dager og jeg er nygift med en særdeles barnslig og herlig mann på 49 :-) I tillegg har jeg en bitteliten tass inne i magen min. Jeg har sett den nye på UL i dag og tør endelig slippe gleden løs (jeg har nemlig ikke følt meg gravid, bortsett fra at puppene mine er kanonstore). Jeg er 13+3 i dagn og får vel dra innom BIM-sidene igjen også. Det som skal bli det nye tilskuddet til familien er unnfanget på vår 9 uker lange herlige ferie i vinter. Jeg er jammen ikke sikker på om han eller hun (tror jeg fortsetter med å si han, de klarte ikke å se om det er gutt eller jente i dag, men jeg tror det er en gutt) er laget på New Zealand eller i Australia. Han er i hvert fall ikke laget midt i mellom, jeg er ikke medlem av 10.000-metersklubben. Siden sist har jeg også mistet jobben min, men heldigvis ikke lønnen ennå. Sånn sett har det vært litt tungt å havne på tjukka igjen, og selv om nestemann uten tvil er hjertelig velkommen til verden har det vært noen tunge stunder. Jeg søker imidlertid jobber og håper å havne i ny jobb før kulen på maven blir for stor. Er det noen Oslo-treff snart, eller? Jeg har så lyst til å treffe dere! Puss och kram!
Maud Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Hallo og velkommen tilbake! Gratulerer med den lille som er laget der down under. Det blir et evig flott minne om turen deres, med bryllup og alt. Håper det ordner seg med jobb raskt. Oslotreff er planlagt 21. april på Holmsbu spa med overnatting og full pakke. Hiv deg med!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Takk for det hypersusmor og gratulerer med babymage igjen:-) Tydelig at vi modne blir veldig inspirert av å reise til utlandet:-))) Jeg lærte av min søster en gang, at det å miste jobben sin, er kun en døråpner for noe nytt og spennende, som venter rundt hjørnet og det har virkelig stemt i mange tilfeller som jeg kjenner til:-)) Så nyt tiden, og tenk at det kommer noe nytt den dagen det er klart for det:-) Vedr 10.000 meters klubben - det hadde vært noe å fortelle barnebarna sine det.........hahahahahaha.............men Australia eller New Zealand er ikke dårlig det heller;-))) Vi skal på Holmsbu 21.april-22.april en hel gjeng. Om du har mulighet så sleng deg med, om ikke, så tror jeg et par av de modne som ikke skal være der, kommer på besøk:-) En kaffe, en spasertur og litt skravling koster ingenting, og det er deilig å komme en tur ut av byen:-)
hypersusmor Skrevet 3. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2007 Som vanlig er det noe annet som skjer helgen det er treff :-(( I et øyeblikks villfarelse meldte jeg meg på et malerkurs i helgen 20.-22. april. Har jeg talenter i den retningen? Nei, det har jeg ikke, men det blir sikkert morsomt allikevel. Man må jo tørre å være med på ting man ikke mestrer helt også. Dere må kose dere masse på Holmsbu...Det er vel vanskelig å la være ;-))
Trollmora Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Velkommen tilbake og gratulerer så mye med den voksende maven ) Arbeidsmarkedet er heldigvis ganske bra for tiden, så det ordner seg helt sikkert! Nå har du også mulighet til å skrive litt om på CV`en din og finne frem flere egenskaper som du har ervervet deg. Lykke til på jobbmarkedet og det nye livet!
Natteravnen* Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Gratulerer med barn i magen igjen! Og du har nok hatt en flott ferie. har sjølv vore i NZ og Australia, heilt supert der altso!!!
MAJA-67 Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Hei - og gratulerer med graviditeten, så koselig. Hadde bare lyst til å tipse deg (men du vet det kanskje) om at vikarbyråene rekrutterer både faste og midlertidige stillinger. Har selv vært på jobbmarkedet nå, og fått flere tilbud av disse. Ta med deg CV og gå innom et par av byråene så ordner det seg nok skal du se. Lykke til !
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Hei og gratulere med graviditeten.Det er jo kjempekjekt.Jeg skal nok ha et barn til,hvis naturen gir meg lov til det,men det får vente litt. Jeg er ny her og kan jo fortelle at jeg er 37 år,har en datter på 17 og en liten sønn på 4 mnd.Bor i Stavanger og er samboer med en herlig mann på 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå