Gå til innhold

sykepleie i drammen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, skal ta tredje året nå til høsten om jeg bare får barnehageplass. du da går du der også?

Skrevet

går 2. året, så får du barnehageplass kommer vi i samme klasse til høsten=)

Skrevet

Hei, jeg går første året på sykepleien i Drammen!!

Skrevet

M3 så morro tror jeg ganske sikkert skal få klart å skaffe barnepass til henne på en eller annen måte. så da kommer vi nok i samme klasse. blir morro. hvor store barn har du?

kjenner flere i klassen din jeg da, jobber sammen med to av de i hjemmesykepleien i drammen når jeg ikke er i permisjon eller på skolen

Skrevet

neffi:-) begynner på nadre året til høsten du også da?

Skrevet

jeg har ei jente på 21 mnd!

Skrevet

begynner å bli litt stor da. har du henne i studentbarnehagen da eller? jeg skulle høre fra de i løpet av den uka her, men har ikke hørt noe enda. så blir spennende se. mulig jeg har fått skaffet dagmamma

Skrevet

Ja,. jeg begynner på andre året til høsten i Drammen : )

Blir spennende...

Hva synes dere om den nye skolen?

Er dere fornøyde med kvaliteten på foreleserne?

litt moro å høre andre sine meninger om skoen og studie !

Skrevet

tja, kan jeg jo ikke svare på enda. siden jeg fortsatt er i permisjon. men mine klassekammerater er vistnok veldig fornøyd med skolen. eneste store minuset er manko på parkeringsplasser

Skrevet

hun er i sykehusbarnehagen,, den nye., Fikk ikke plass i studentbarnehagen. har du fått plass eller?

Skrevet

tror ikke det, har ikke hørt noe enda. skulle hørt noe forrige uke, men venter fortsatt på svar. har ringt å purret, men de ventet visst på tilbakemedling fra parktunet. så nå skal vi avgårde å snakke med dagmamma i drammen til mandagen. krysser fingrene for at hun er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...