mammaentiltrulte Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 jepp, skal ta tredje året nå til høsten om jeg bare får barnehageplass. du da går du der også?
#Ariadne# Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 går 2. året, så får du barnehageplass kommer vi i samme klasse til høsten=)
Gjest Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Hei, jeg går første året på sykepleien i Drammen!!
mammaentiltrulte Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 M3 så morro tror jeg ganske sikkert skal få klart å skaffe barnepass til henne på en eller annen måte. så da kommer vi nok i samme klasse. blir morro. hvor store barn har du? kjenner flere i klassen din jeg da, jobber sammen med to av de i hjemmesykepleien i drammen når jeg ikke er i permisjon eller på skolen
mammaentiltrulte Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 neffi:-) begynner på nadre året til høsten du også da?
mammaentiltrulte Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 begynner å bli litt stor da. har du henne i studentbarnehagen da eller? jeg skulle høre fra de i løpet av den uka her, men har ikke hørt noe enda. så blir spennende se. mulig jeg har fått skaffet dagmamma
Gjest Skrevet 29. april 2007 #9 Skrevet 29. april 2007 Ja,. jeg begynner på andre året til høsten i Drammen : ) Blir spennende... Hva synes dere om den nye skolen? Er dere fornøyde med kvaliteten på foreleserne? litt moro å høre andre sine meninger om skoen og studie !
mammaentiltrulte Skrevet 30. april 2007 #10 Skrevet 30. april 2007 tja, kan jeg jo ikke svare på enda. siden jeg fortsatt er i permisjon. men mine klassekammerater er vistnok veldig fornøyd med skolen. eneste store minuset er manko på parkeringsplasser
#Ariadne# Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. mai 2007 hun er i sykehusbarnehagen,, den nye., Fikk ikke plass i studentbarnehagen. har du fått plass eller?
mammaentiltrulte Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 tror ikke det, har ikke hørt noe enda. skulle hørt noe forrige uke, men venter fortsatt på svar. har ringt å purret, men de ventet visst på tilbakemedling fra parktunet. så nå skal vi avgårde å snakke med dagmamma i drammen til mandagen. krysser fingrene for at hun er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå