Babyfacepsycho Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Vi skal ta med Michelle (2.5 mnd) på en tur til min mor. Blir borte 6 dager. hva trenger vi huske og ha med oss da? =)
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Jeg pleier å tenke på hva jeg bruker i løpet av en dag for å få med meg alt. Også tar jeg alltid med noen ekstra skift.
Hanne og jentungen Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Klær, men trenger vel ikke så mye hvis hun har vaskemaskin. Vogn. Tepper. Flaske og mme hvis dere bruker det. Så små unger er ikke så kravstore så lenge mammaen og/eller pappaen er der:)
Babyfacepsycho Skrevet 2. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2007 Tenkte vi skulle prøve på og slippe bruke vaske maskina når vi er borte. Hvor mye klær er det lurt og ta med da sirka? =)
Linda og lille Oskar Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 vi skal være borte i 11 dager nå.. har pakket endel ja, vanskelig å si hvor mye klær jenta di bruker.det vet du vel best selv? lillegutten vår gulper en del.. så vi satser på å vaske klær, er ikke noe problem det! har pakket endel bodyer og strømpebukser ekstra da, tilfelle det blir krise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå