Gå til innhold

Dere med hormonspiral...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått satt inn det nå (nesten to uker siden), og jammen kom det ikke en liten blødning i dag. Har det vært slik for dere også? Kan det bli med bare littegrann nå i starten, eller må jeg bare innfinne meg i at mensen er tilbake? Er bare tolv uker siden fødsel så jeg hadde håpet det skulle ta litt lenger tid...

Neste spm: Hvordan er blødningene deres nå i forhold til før spiralen, og hvor lenge har dere hatt den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være prikkblødninger, ikke nødvendigvis mensen :) Jeg hadde også dette ca 2 uker etter jeg fikk den satt inn.

Forrige gang jeg hadde spiral (mellom jentene mine) hadde jeg omtrent ikke en eneste blødning. Deilig, siden jeg hadde en del trøbbel med menssmerter før jeg ble gravid.

Skrevet

Hadde bare små flekker de første 2 ukene, ellers ingenting før nå, nesten 5 mnd etter at jeg fikk satt den inn... det er da 8mnd siden fødsel, så regner med det er mensen som er tilbake.. men var ikke så veldig mye mer enn dagene etter hs ble satt inn.. så har jeg heller ikke vært plaget med så mye mens før graviditeten...

Nå holder det hvertfall bare med truseinnlegg.. det er jo deilig:-)

Så får vi se hvordan det går neste gang...

Skrevet

jeg har blødd hver dag siden innsettelsen i oktober... blæh!! Gir den til etter påske, så er det UT!

Skrevet

Jeg har hatt den inne i ca 2,5 mnd. Begynte å blø etter ca en uke. Og blør enda, men bare litt, holder med truseinnlegg. Det har blitt mindre og mindre...

Skrevet

du kan blø opp til 6 mnd etter den er satt inn og det finnes tabletter som som man kan ta for og stoppe blødningen.

jeg måtte ta den ut fikk masse plager av den

Skrevet

Satte in inn 10 uker etter at vesla var født. Etter en uke blødde jeg en del. Gikk så ca to uker før jeg hadde en ny runde med blødniger.Etter det har jeg ikke blødd i det hele tatt(3,5 mnd etter at den ble satt inn) Regner med at det ikke er mensen jeg har hatt. Etter forrige fødsel kom den etter 6 mnd. Er man heldig så slipper man blødninger med hormonspiral..kan jo håpe...(selv om det for meg virker noe kunstig, men det skal være helt trygt)

Skrevet

Jeg blødde hver dag i 10 uker!!! Men har ikke blødd siden det da, er vel 3 mnd siden jeg slutta å blø..

Skrevet

Hmm. Underlige greier. Nå har det bødd som en normal mens i to dager. Jeg krysser fingrene og håper det går over.

Hvilke plager har dere andre eventuelt hatt?

Jeg er fryktelig trett, slapp og sliten. Føler meg litt småsyk egentlig. Hadde dere det slik også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...