Lille L Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 dattern min på snart 5mnd sover med øynene oppe.. Merka det ikke før i stad, og hun SOVER hvis jeg stryker henne på panna så reager hun ikke akuratt som når hun sover.. Er dette normalt? Flere som har barn som gjør det?
Bea-79 Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 jeg har to jenter, ei på 6 år og ei på 11 mnd. Eldste sov med øynene oppe lenge, er mer skjeldent nå. Minste sover med øynene oppe innimellom... Skvatt veldig første gangen jeg fant eldste i senga med øynene oppe, hun var bare noen uker...
Gjest Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Noah har gjort det flere ganger! Synes det var veldig ekkelt, men har sett at onkelen hans gjør det samme, så er ikke så bekymret for det..
Lille L Skrevet 2. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2007 ohh bra og vite at flere barn gjør det samme, ja ble litt skremt når jeg så det, men tror pappaen ble mer redd:P så nå løper jeg bort heletiden for og sjekke om alt er i orden.. er litt hysterisk hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå