Gå til innhold

brude buketter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei folkens.. jeg sliter så veldig med å finn en fin bukett i denne mengden..(mulig jeg må få sambo til å ta den avgjørelsen)

noen som har noe tips til virkelig fine brude buketter..en side på nett.

jeg ønsker en med farger , og litt lang. men ikke for stor.

noen som vill vise frem sin kanskje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er min : http://www.bernzonsblommor.se/view_image.asp?p1=1026&p2=Svart som natten...&p3=en special design, svarta callor, vita rosor med silverkant, svarta fjädrar och gummispröt, metallspiral i droppen ( kund tillverkade själv)

Skal forandre litt på den . Skal ha bort ståltråden og sette til et par hvite gerbraer med sort i midten

Skrevet

hei på deg. finner ingen jeg heller! alle er for mye eller for lite.. tror ejg vil ha lysegrønne roser jeg, med mye hvitt i. det så jeg et sted i en bok å den var så ren å pen! noe lang vil jeg å ha den ... lykke til :)

når skla du gifte deg jolamor? og hvor ?

Skrevet

http://www.bernzonsblommor.se/view_image.asp?p1=746&p2=Asymetrisk%20droppe&p3=En%20av%20v%E5ra%20popul%E4ra%20modeller,%20h%E4r%20med%20callor,%20svenska%20konvaljer%20och%20vita%20rosor,%20strassstenar%20p%E5%20texasgr%E4set

Jeg hadde bestemt meg for denne, men så viser det seg at det ikke er mulig å få tak i alle blomstene i august, så den må tilpasses etter sesongen. Må snakke med blomsterbutikken om dette, for det gjorde meg usikker. Synes også det kan være like fint med bare hvite roser med ståltråd med perler.

Skrevet

hei. det her er ikke lett.. men men. har skrevet ut noen bilder nå. så nå måååå jeg finne en..for bryllup nærmer seg veldig 2juni. i søsterkirkene på gran. mariakirken mer bestemmt.

dere da folkens? er jeg treg ang blomster? håper ikke jeg er så sent ute..

Skrevet

Vil bare si at det går fint an med den buketten i august Titten Tei. Er bare å bytte ut liljekonvallen med noe lignende... Resten er det jo ikke noe problem å få tak i.

Skrevet

Jeg spurte en blomsterdekorasjonslinje om de vill lage buketten min og de ville dem. Da la lärerne inn dette i pensum for dem. Det startet da med at de hadde en intervju med meg hvor jeg fortalte hva jeg önsket, hvilke farger jeg ville ha og hvilke blomster jeg likte.

Noen uker etterpå ble jeg innkalt igjen, da hadde de laget en masse buketter utifra mine önskninger og spurte om det var noen som såg ut slik jeg önsket. Jeg fant det med en gang. Det var to buketter som var närt det jeg önsket meg og sa at hvis de blandet de to hadde jeg drömmebuketten min.

Og den ble akkurat slik jeg ville ha den!! Billigt ble det også. Betalte kun 1000 kroner for brudebuketten, brudepikebukett og 5 blomster smykker. Du kan se buketten min her;

http://pic6.piczo.com/swedishflower/?g=11445471&cr=6

Skrevet

Tusen takk for informasjonen Hei_Hei.

Skal snakke med blomsterbutikken å høre hva dem sier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...