Gjest Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Jeg har kynnere som jeg kjenner godt i ryggen, dette har jeg ikke gjort før. Kommer med 5-10 min mellomrom, kan det være rier? Skal en ikke kjenne de i magen og?
Gjest Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 jeg er førstegangs så jeg vet ikke men tror eg ville ringt føden.. er de regelmessige så er vel det tegn på rier?
Gjest Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 hvordan går det krøllis:) *termin i dag*???? har du ringt føden? krysser alt uten om beina..hihi..for at du e i fødsel!! masse lykke til!!! send noe fødestøv da
Gjest Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Venter litt. Er ikke sånn kjempevondt. Tror nok ingenting skjer i kveld... "Hopper" snart i seng å håper å få sovet litt.
Gjest Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 ja best å samle krefter før den store ildprøven. hehe.. kanskje fullmånen har effekt på deg i natt hihi... hold oss oppdatert da, vist noe skulle skje i løpet av natten?
ninsoer Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 sitter her oxo me kynnere ikke tatt tiden.. og vondt i ryggen.. men rygg smertene kommer ikke helt samtidig som kynnerne.. men skal ikke riene være veldig vonde??
ninsoer Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 ja så jeg skal vente å se d ann.. prøve å sove.. ha jo slitt me kynnere siden uke 23.. så skulle jo tru jeg ville merke når riene starter.. håper i hvertfall d.. folk sier jo at du garantert vet når de starter.. og når jeg er usikker å lurer tror jeg ikke d er d.. slik jeg tenker i hvertfall..
snartmammapåny Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Har og hatt noen slike kynnere i noen dager nå, litt opp og ned med hvor hyppig de kommer da. innbiller meg at rier er vondt, så tror ikke det kan være rier. Men med på å lage åpning og modning er de nok. Når det blir vondt så bør et iallefall ringe føden:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 2. april 2007 #10 Skrevet 2. april 2007 Rier kan også bare komme i ryggen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. april 2007 #11 Skrevet 2. april 2007 Rier trenger ikke være vonde i begynnelsen!!!!
ninsoer Skrevet 2. april 2007 #12 Skrevet 2. april 2007 men om riene kommer i ryggen er de ikke skikkelig vonde??? slik at du virkelig vet at d er rier??? strammer magen seg da..??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå