Gå til innhold

Hvordan reagerer deres partner på at dere benytter healing/spåing osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med sambo. Jeg har hatt god hjelp av en fjernhealer i et par år. Men samboer har nå sett foten ned. Han sier at jeg sløser med pengene våre og at de fører meg på ville veier. Har også prøvd spåtenester med litt diverese resultat.

Jeg har lest litt i andre innlegg her og kjenner meg godt igjen i Ekte30 sin historie. Barna mine har også fått god hjelp til å sove. Sambo sier bare at alle barn har sin Skybert. Selv har jeg fått hjelp mot depresjoner selv om jeg fortsatt har mine nedturer.

Så jeg vil gjerne høre deres historie. Er dere sammen om det? Forstår han det eller vet han ingenting om de?. Jeg holdt det lenge skjult for sambo fordi han er litt av den innslutta gammeldagse typen som ikke vil ha snakk om sånt. Hva med familien? Er selv fra en åpen familie som ikke er avisende til det.

En ting til hva betalerer dere for å bli spådd og for healing. Healeren min tar 1000kr for fjernhealing (1 time)? Er det dyrt eller billig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått fjernhealing jeg også, og samboreren min tror heller ikke på spådommer. Må nok passe meg for å ikke snakke for mye om det hehe. Synes det var kjempedyrt jeg - hun jeg hadde tok 500. Men hvis du søker opp healere vil du se at mange tar kanskje 500 for 3-4 fjernhealinger tilsammen intensivt over en uke.

Vet også at noen sender Reikienergier. Skjønner ikke helt forskjellen mellom det og healing. Les om hun beatek-t her inn, se på innlegget om reikioverføring, det står det en del anbefalinger fra hennes kunder.

Men man skal passe seg for å høre for mye om spåing etc - man skal leve sitt eget liv!

Skrevet

Ser at en må dytte her. Ønsker mange svar

Skrevet

1000 kr for fjernhealing synes jeg var ekstremt dyrt.

Kommer jo an paa hvor du bor, men tror nok absolutt du kan finne en som er billigere.

Er saa heldig aa ha healere i familien, saa jeg har aldri betalt for healing dersom jeg ikke klarer aa heale meg selv, men synes 1000kr for en time var utrolig dyrt.

Det er jo to (hvertfall) her inne som driver med fjernhealing... beatek (eller noe saann) driver med reiki healing, og wicca fjernhealer ogsaa.

Snakk med de to, du, for de tar ikke saa mye.

Partneren min er veldig aapen til det alternative.

Men kanskje fordi han har sett/erfart virkningen av det selv.

Healer han mye selv, og det er jo litt vanskelig aa ikke tro paa noe han foeler paa kroppen selv.

Har gitt klar beskjed om at jeg vil ha mamma's healende hender med meg naar tiden kommer for foedsel, noe han syns er helt greit. :)

Skrevet

Hei:)

Det er jeg som driver med Reikienergi-sendinger her inne (noen vil kalle det healing, men jeg liker ikke dette ordet..)

Jeg er så heldig at min samboer også har utdannet seg innen for Reikienergi, så her i huset (og i familiene våre, og vennene våre generelt) er det den naturligste sak i verden å gjøre seg nytte av disse deilige harmoniserende og balanserende energiene:)

Jeg tar selv 450,- for til sammen tre sendinger med Reikienergi - altså 150,- per gang.

Bare send meg en mail om du ønsker sendinger:)

Klæm:)

Og ta gjerne en titt på Reikienergi-innleggene som det ble nevnt over her:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Skjønner jeg har betalt litt for mye. Begynner å tro litt på sambo nå at jeg kaster bort pengene mine og at jeg bare blir lurt. Han mener f.eks at naturmedisinere tar 4års utdanning i lureri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...