Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er babyen din født med utstående ører og skulle du ønske at det ikke var sånn? Ta en titt her:

www.earbuddies.co.uk

Er forberedt på pepper nå men jeg skulle selv ønske at jeg hadde visst om dette da mitt gull var nyfødt. Jeg har begynt med denne behandlingen nå, begynte da gullet var 8 mnd, så får vi se om det nytter. Synes det er verdt et forsøk her ihvertfall, men det finnes jo grader av 'problemet' så klart.... Tenkte hvertfall å tipse andre som kanskje er i samme situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv en fireåring som har dette problemet. Minsten på sju mnd har kun EN utstående øre. Lurer på om babyen aksepterer å ha den i øret? Tror min hadde revet det ut.....

Skrevet

Tja, vi er på 3. uken her nå, har byttet tape en gang. Ser ikke ut til at min bryr seg i det hele tatt, har ikke plukket noenting på det. Huden var litt rød når jeg byttet tape, men det ga seg etter litt lufting. Nei, det spørs jo om man synes det er verdt 'slitet' (siden det ikke ser ut til å plage h*n, så blir det jo kun litt ekstra når man skal bytte tape)... her så er det jo sånn at gullet har arvet ørene etter meg og det plagde meg forferdelig da jeg var liten. Så ille at jeg fikk operasjon i tenårene (omsider...) Så jeg vil prøve å spare gullet for det - hvis det går. Som sagt, verdt et forsøk. :)

HI

Skrevet

Er det en tape for å tape fast ørene?? :-) Må le litt med meg selv her... Minstejenta vår har noe utstående ører (onkelen har fleipet med at vi ikke må ta henne ut når det er mye vind- moroklumpen :-)), men å TAPE fast ørene???? Er ikke det litt ekstremt da? Forresten, finnes det noe dokumentert virkning? Snuppas ører var ikke utstående de første dagene, men slo ut i blomst etter en ukes tid. Synes forresten det er slik hun skal være, og når hun etterhvert får mer hår, så vil det ikke vises, regner jeg med.

Skrevet

Enig med deg, Detvarjammenvanskeligåfinnenic!

Vår lille her hadde "normale" ører til hun var 14 dager gammel og så poppet de litt ut. Tenker at de kanskje korrigerer seg selv når hun vokser til. Ser nok bedre ut når hun får hår også. Men det er slik hun er skapt og jeg tror ikke jeg ville kjøpt en annretning på nettet med tape altså. Ler litt selv her nå også ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...