Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Har en gutt på snart 1 mnd. Han har fått mme i over 2 uker. Har da kjøpt nan. Men han trykker veldig mye, får malt de gangene. Han har avføring ca. annenhver dag. Men den er ikke hard.. Hverken med eller uten malt. Etter avføring trykker han også.. Kan det være mme han reagerer på? Kanskje jeg burde bytte merke? Noen forslag?
♥maxen min♥ Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Hør m HS, Max fikk litt tillegg men mest mm men hadde løs bais uansett.
♥maxen min♥ Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 til han ble noen mnd gammel, er vanlig at de har det når de er så små!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Ja, det vet jeg. Men det er det at han trykker og har så vondt jeg tenkte på..
Chiquita Bananas Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Slik var min lillegutt også - og jeg gjorde som du gjør. Er vanlig i begynnelsen. Skifta til Collett etter anbefalinger fra venner og barnesykepleier, merker ikke forandring - men NAN kan visst virke litt hard for magen. Lillegutt bedret seg rundt 2 måneder. Men hør med helsesøster eller en lege hvis du er i tvil - er veldig mye forskjellig svar her inne og det er jo individuelt, men jeg hadde det på akkurat samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå