Gå til innhold

...og hvordan er sexlivet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke. Har ikke hatt det siden barnet kom, og savner det ikke. Har verken tid eller lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart! er fryktelig trang til å begynne med, trenger maaaasse glidemiddel. er fryktelig vondt, tror jeg er mye viere lenger inn! kjenner ikke så mye, bare et det er vondt og trangt utvendig, skjønner? er ekkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørrlagt for tiden. Håper det tar seg opp snart, bare lyst og anledning skjer samtidig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så¨der vil jeg si... er ikke det samme som før men det kan man heller ikke regne med når man har født for 2 mnd siden. det blir nok bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvilket sexliv? har hatt sex en gang siden fødselen, og det var det korteste jeg noen gang har vært med på.. jeg vil, men ikke han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket sexliv??

 

Hadde vel sex sist gang i oktober el no.... da var det faktisk 2 ganger på en helg ho ho

 

Begynner å få igjen lysten, men har noen ekle (hemoroider???) greier nedetil :-/

 

Savner det ja! Men godt å lese vi ikke er de eneste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex enda, og det er 9 uker siden fødsel. Var til gynekolog i dag som ga meg klarsignal. Gruer meg litt. Gjør sikkert litt vondt, og jeg har ikke akkurat så mye overskudd om dagen. Det føles liksom som det blir nok en "plikt" på programmet... Mannfolka har det greit dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lik null...:) Livredd for å bli gravid jeg da, så vi får i alle fall vente til spiralen er på plass, men tror neppe det blir så sprekt da heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så verst her!

 

Men har en litt urolig baby, spesielt på kveldstid, så en skal liksom finne tid og overskudd til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe her, og det blir det ikke på en stund. babyen og storebror er greie, men lei gubben...Blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...