Gå til innhold

Legevakten, huff!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dit drar vi bare om det virkelig virkelig må. Synd det er slik, man tror jo at man kan stole på leger, men tydeligvis er det mange legevakter i Norge som ikke er gode nok.

Vi fikk forskrevet dobbel dose efedrin av en legevaktlege, heldigvis ga vi han dobbel dose kun to ganger, bebisen lå og skalv, skummelt.

Mannen til en venninne var på vei hjem fra byen og ble utsatt for blind vold, han fikk paralginforte og reiste hjem, viste seg at milten hans var sprukket.

En venninne dro på legevakten med armen sin etter ett fall, var ikke noe sa de. Viste seg at hun hadde brukket armen 2 steder.

Jeg vet at de gjør god jobb også, men skjønner ikke at det går an å ta såå mye feil... Alle disse 3 er samme legevakt, forskjellige leger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja legevakter er vel ofte veldig upålitelig. Har ei venninne som ble sendt hjem med antibiotika pga ørebetennelse på sønnen sin, men han hadde knekt armen.

Skrevet

Hvor er den legevakten??

Høres ut som den her..

Skrevet

He he, uff da, jo den ligger i Vestfold et sted:)

Skrevet

What?? Antibiotika mot ørebetennelse når en har brekt arma? Er det mulig...

Skrevet

sønnen min hadde albuen ut av ledd, ble sent hjem uten at de fikset det med beskjed om at om ikke armen var bra dagen etter måtte vi komme inn igjen.. Må sies at en driitkjerring prøvde to ganger å sette den på plass uten å lykkes.. Gikk til en annen lege som ordnet det på 1-2-3.....

Pinte min 3 mnd gamle gutt uten å vite hva hun gjorde

Aldri mer legevakten

Skrevet

Uff, dere må ikke skremme meg slik... Har vært på legevakten 2 ganger med lillegutt i helga pga. veldig stygg hoste, tett nese og verk i øynene (han er jo bare 12 dager), men fått beskjed om at det ikke er noe farlig... Han begynner heldigvis å bli bedre da! :)

Skrevet

Bestemor ble sendt hjem med hjerteinfarkt hun. Døde desverre på sykehuset 1 uke etter.

Skrevet

Eldste min ble sendt hjem fra legevakta da han var dritdårlig. Ble sendt på sykehus med ambulanse dagen etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...