Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte er dere ute med venner. Enten på byn eller bare en kveld hjemme hos venninner? Er det slik at dere jenter er oftere eller sjeldnere ute enn mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ute ett par ganger i måneden..... mer enn sambo, han er lei av ute liv ( er litt eldre enn meg da:))

Skrevet

jeg har vært ute 2 ganger etter emilie kom..hun er bare 4 mnd da..føler ikke det store behovet egentlig..men gøy er det jo;)

Skrevet

jeg har vært ute 4 ganger på 8 måneder... og 2 ganger på shopping...

skulle egentlig vært ute på lørdag, men snuppa har vannkopper og hadde høy feber, så da ville jo ikke mor ut... men jeg merker at det er på tide å være bare meg igjen, men jeg gidder ikke hvis det ikke er noe spesielt heller...

sambo er mer ute enn meg, men han er ikke mye ute han heller.

Skrevet

Har bare vært ute 2 ganger etter at Teodor ble født jeg ! ;)

Da har det vært vors, og så på byen, sammen med vennegjengen, og sambo :) Det har vært kjempehyggelig, men har savnet lillemann!

Hadde sikkert vært mer ute hadde flere av venninnene mine bodd her fortsatt, de som bor her enda har selv små barn :)

Skrevet

Leon blir 2mnd &1uke på onsdag, og jeg har ikke vært ute siden i fjor påske=)

Skrevet

Har vært ute på byen 2 ganger.. Sånn ute å shoppa litt og sånn husker jeg ikke.. Sambo er mye oftere ute enn meg! kanskje 2-3 ganger i uka! (ikke å drikker da... men sammen venner og sånn)

Skrevet

Har vel vært hos naboen eller hatt besøk av naboen som er ei god venninne værtfall 4kvelder i uka etter nyttår. Har vært ut/på fest 3ganger siste året, såer ikke den som er oftest ut.

Sambo har vel vært ut ca like mange ganger, men han har vært mye mere hjemme enn meg i det siste. Så nå skal han være flinkere å prioritere seg ut av sofaen. Sammen har vi vært ut 3ganger de siste 4årene!

Skrevet

thea er straks 10 mnd og jeg har vært ute 3-4 ganger..:o)

Skrevet

tulla er 2 måneder og 5 dager gammel og jeg har vært på byen 2 ganger (bursdager)...blir vell lenge til neste gang:(

Skrevet

tuppa er 3 mnd, jeg har vært ute 1 gang mens pappan passa på, og vi har vært ute sammen 1 gang. blir lenge til neste gang ja, tåler ikke alkohol lengre, haha ;)

Skrevet

Nå er lillegutt 2,5 år og jeg er gravid igjenn, så skal ikke påstå jeg er mye ute :)

Skal jeg til venninner tar jeg han med, eller de kommer hit om kveldene når min mann er ute på jobb, så lager vi mat og sånn.

Veldig sjeldent jeg drar ut aleine.. Vi har felles venner, det er veldig greit for da kan vi møtes alle sammen :)

Kan nok telle på en hånd hvor ofte jeg har vært ute på "fylla" siden han kom til..Hehe.. Alt for glad i å være hjemme jeg :)

Skrevet

Jeg er kanskje ute 2ganger i mnd, men pappaen til jenta mi er ute hver dag:P Vi er ikke sammen lengere, men bor fortsatt sammen så jeg har ikke så mye og si hvor mye han går ut.. Men skal jeg ut så sitter han barnevakt.. Men det blir mange kvelder her alene etter at snuppa har lagt seg..

Jeg må også legge til, at jeg synes at det er kjempe koselig og være med jenta mi hjemme, så det er ikke no problem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...