Sessa ruger igjen... Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Vet det finnes, men hvor i svarteste gampræva får man tak i disse. Leste om de i foreldre og barn for lenge siden, og vet at broder'n har brukt de, men jeg får ikke tak i han. Er altså poser man kan putte frukt i og når du lukker de blir frukten vakum pakket så hvis man skjærer frukten i biter blir den ikke brun så fort!
Mor Monsen Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Har kjøpt mine på Rimi. Fant dem omsider på et stativ i frukt og grønt avd. Har ikke sett disse posene på andre butikker... Er jo ikke sikkert alle Rimibutikkene har dem da... :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2007 hva heter de? Hvilken rimi? Hva koster de?? Er så keen på å ha de, as!!
Sivalur Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Sånne poser har jeg sett på flere matvarebutikker i det siste. Husker ikke hva de koster. De er geniale hvis man skal på tur, har testet dem! De pleier å henge på et stativ der som frukten er - bare se når du er og handler neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå