#Ariadne# Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 mannen min skal jobbe hele påsken.. og pusse opp huset vårt.. så jeg og lille snuppa reiser på påskeferie til foreldrene mine.. håper mannen min hvertfall kan ta seg en dag fri, så vi kan kose oss alle sammen=)
Mulatica Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Vi flytter! Pappa var her i helgen og hjalp oss, og tok med seg Snuppa tilbake til dem. Mamma skal passe henne, siden barnehagen er stengt og vi jobber begge to. Det er fryktelig stille og rart uten henne her... Så nå er hele stua full av esker. Utrolig hvor mange ting man har når alle skal fram på en gang! Det meste av papir, bøker og sånt er mitt, så det er jeg som må gjøre hovedjobben med pakkinga. Men mannen kommer nok til å bære mest.
Ompalompa Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Vi skal på fjellet og gå på ski! Håper forholdet vårt overlever påsken... Det er første gang jeg drar gubben til fjells (han har vært her i over fire år, så det er da på tide?), men han liker hverken snø eller ski, så det kan mildt sagt bli en utfordring! Tror det er fler enn mini på 2,5 som vil trenge motivasjon i form av Kvikklunsj og appelsin! Tihi!
#Ariadne# Skrevet 3. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2007 lykke til med flyttingen! Er ett styr mens man holder på , men sååå deilig når man endelig er ferdig=)
#Ariadne# Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 hores kjempe koslig ut!!! kos dere masse!!! litt misunlig, skulle gjerne vaert paa paaskefjellet..
Mulatica Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Ikke sant! Det blir sikkert deilig for dere også, med nyoppusset hus når dere kommer hjem fra ferie. Sitter her med esker over alt og lurer på hvor mange ting det egentlig er plass til i en liten leilighet som vår...
#Ariadne# Skrevet 3. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2007 he he. man får plass til så sinnyyyykt mye i en liten leilighet.. blir like overasket hver gang jeg har flyttet=) vi skal igang med flytting om en mnd eller 2 når huset er helt ferdig.. gleder meg ikke til alt styret, men skal bli godt når vi endelig er på¨plass=)
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Jeg og lillegutt skal til Oslo i morgen til tors. Jobb fre, lør og søn... Så da går jo påsken fort da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå