Gå til innhold

hjelp! hun vil bare ha pupp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får ikke datteren min på 14mnd til å spise mat.hun er med på alle måltider og har lagd alt mulig til henne,men hun bare smaker litt.ost,druer,rosiner er det eneste hun vil ha.hun drikker altså bare morsmelk.skjønner ikke at hun ikke blir sulten,melk er da ikke så mettende på en stor jente.(er 12kg) selv når hun er med faren eller mormoren spiser hun.bare vann og litt småsmaking!jeg føler meg utsugd!!noen råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er bare sånn - det kommer nok etterhvert. Min på nesten 15 mnd er heller ikke særlig glad i annet enn pupp.

Hva med yoghurt og fruktmos da?? Det er er stort sett det vår vil ha utenom pupp. Men av og til storkoser han seg med middagen vår.

men mange dager blir det mest pupp (evt bare pupp..)- og han drikker kun mm av pupp - vil ikke ha vann saft eller noe annet av flsake ller kopp.

mest trøst- ikke så mye råd egentlig. men det er masse næring i mm så hun klarer seg nok. Vet om flere som ikke har spist særlig annet før de har blitt nærmere to år.

(men jeg føler meg ikke utsugd da )

Skrevet

hihi.er jo ikke utsugd akurat.har masse melk.men det kan jo bli litt vel mye amming.blir så sulten selv av det.men det er jo kjempekoselig og da!! takk for svar.bra at det ikke bare er min lille jente som er sein ute med maten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...